Ferzu pruduttu di pasta marina

Hè un talismanu anticu è famusu, cum'è una ferraghju, porta a felicità à a casa. E se truvate un metale - u prublema, da fà una ferrazione decorosa da una pasta marina cù u salitu da u vostru propriu hè assai simplice è quantu seguita.

Preparazione di a pasta

Per fà sta craft, hè bisognu di fà una pasta marina. Per fà questu, mischjà una vetru di acqua, un vetru di farina è un vetru di salinu di mesa. A pasta hè fatta beni è permessa di "reste" per una à duie ore.

A pasta hè prestu per l'usu, ma se avete più, fate mette in u locu. Quandu ci hè tempu per a creattività, serà abbastanza per disintegrarà.

Horseshoe-amulet

Per fà una ferru ferraghju da pasta marina, preparanu a pasta. Trasfurmassi in una salsiccia cù un diametru di almenu 3 centimetri. Allora aghjunghjite a craft of salted mass a ferraghju. Questu pò esse fattu cù un mudellu di tagliu. Sì avete penserianu una ferra, dunqua in u locu appropritatu cù un tubu di cocktail facenu un pirtore. Ùn vi scurdate micca chì tutti l'elementi decorattivi di a pasta sò da manghjà cun l'armata di ferraghju, perchè chjappà è currettamente nantu à l'articuli, pressu à pettu.

Pujene a ferrazione in un forru preinfirmatu è a secca durante duie à 3 ore. Vede a temperatura per quessa chì micca nant'à u pezzu senza burbuli! Quandu a crosta hè brusgiata, l'articuli averebbi. Ora pudete cumenciu a decorazione di a ferra. Questa pò esse fatta cù tile acrilichi, fugliate moltu di pezzi, zincarli, perdi o fiori artificiali. Quandu i culori chjappi, coperta l'articuli cù una strata di vernice spumante. Ùn deve passà a cinta in i buchi è fate a ferra.

Arruzzi o "bagnati"?

Ùn truvate micca a risposta esatta! Qualchidunu sicuru chì allighjà u "cornu" artighjanali ascendenti seranu cum'è un talismanu, un amuletu chì portanu a felicità è u bonu in a tazza furmata. L'altri crèdenu chì a ferraghju deve esse suspesi "cornei" davanti. Questu simbolicheghjanu u bè chì rinneru tutti quelli chì travaglia micca u limitu di a casa. A megliu solu hè di cunfidenza di a vostra intuizione. A fine, per i nostri babbi, a ferra era in ogni casu una felicità, perchè hanu fattu da u metale, chì custruite assai.

Una ferrazza fatta di tali materiale accessibile è dispunibule com'è una pasta salata serà un rigalu rigalu eccessu per e persone chì vuleva da a vostra anima sana per esse felice.

Puderete puru fà una ferrazione da altre materiali !