Cumu trasplante l'uspitalu in u castagnu?

Unu di i pianti ornamentali più famusi in u giardinu - l' albergu - pò esse un ornamentu di qualsiasi situ. U pianu amatori d'una ombre ùn mancu bisognu di custioni di u travagliu speziale, ma invariabilmente gustasanu cù a bellezza di notte sola spezie d'arriate di diversi culori, ma ancu di magnificu fiuritura. No sorpresa, ghjardinari anu un scopu di decurendarà l'albergu di più e più corsi di u infield. In ogni casu, se u crescita di l'arburu hè stata per a prima volta, pò esse un prublema di cumu per trasplante l'ostili in u casamentu.

Pudemu transplantà l'anzianu in u castagnu?

Malgradu u fattu chì l'experti ci ricumpenu chì transplantanu l'anziani in u primu mumentu, quandu i risichi solu per esempiu, u tempu di vaghjime pò esse usatu ancu per questu prucessu s'ellu hè necessariu. Hè veru, tali manipulazioni pò esse realizatu solu cù scopi giovani, chì a crescita ùn micca più di quattru à cinque anni. Hosta in una età più matura ùn sò micca sempre capaci di survivà "riappegamentu" è persiste.

Quandu si transplantà l'ostinuzzu?

U megliu tempu di trasfurmà una pianta ornamentale per un novu postu hè u primu fiore di u vaghjimu. Questa definizione di u tempu, quandu hè pussibule di dividisce è trasplante l'ostinuzzu, hè spiegatu da a necessità di radicali nantu à un novu situ. S'è quellu umore bellezza amiche hè trasplantatu dopu, ùn hè chì ùn hà micca surveghjatu è sopra malu l'invernu.

Induve aghju da cambià u cumendariu in u castagnu?

Prima di scorri un arbulu, determinate u locu di u traspurimentu. Oghje u territoriu fitte sò ombra. A penumbra hè avvicinendu, induve u sole ùn hè micca ghjustu in a tarda. Inutile, e foglie di sta pianta perderà a so qualità decorata è esse pallida o solu secca. In modu, u prublema pò esse resoluzi se ellu sceglite un locu per l'albergu vicinu à l'arbulu (bacca o decorativu ) chì pritenyat.

Sendo inescuciatu à a terra, l'anziente acquistò un maravigliu fogliu nantu à terra fugliosa è fertili.

Quante hè necessariu di trasplantà à un accostu in u vaghjimu?

In settembre, mentri u tempu hè stabile, u situ per u trasplastivu deve esse preparatu. A terra hè dugatu à a prufundità di a baione di spade, fate un pirtusore, in u fondu di u quali i fertilizanti sò colpi. Pò esse orgànicu (humus) o sustanzi minerali, per esempiu, 15 g di superfosfatatu, 10 g di nitratum ammoniu è 12-15 g di sulfate di potassu. Hè ricurdatu di trasfurmà u fertilizzante cù una piccula quantità di terrenu fertili.

Se pensa à pattene uni pochi di cogghi, a distanza mínima entre i buchi vole à 20 cm.

L'arbulu stessu hè digià scupertu artighjanali da u tarritoriu. Prima, avemu urganizatu à scavà u locu, è solu per arrivà à e radiche. Dopu chì l'urighjini sò stratti, si deve esse scazzati off the ground, cusì purgatu da a vie vieja.

Se ci hè un desideriu di dividinu l'arbulu, aghjurnà l'aghjuntu, dopu utilizate un cutidianu filu. Cù l'aiutu, o solu cù i vostri mani, divite a pianta in parechje chjucchi. Fate cù cura, per ùn spiegà u sistema radicali di l'anziani.

A peculiarità di u trasplante di sta pianta giardinu in u vaghjimu hè a nicissità poda di a parti suprana. In questu casu, hè bisognu à esse stemma à una altitudine di circa 10-15 cm. In una pianta adulta, i radichi di rejuvenazione pò esse ligeramente scuritu. Questu hè dovutu a necessità di riduce l'evaporazione di l'umidità da e foglie di l'òmini è a direzzione di nutrienti annantu à u crescita di u folla. Per via di cunsiquenza, serà più faciule per aghjunghje l'arbulu è l'invierno.

Aprofundisce l'uspitalu in tale manera chì u pesu radicali hè situatu à u livellu di a superficia di a terra. Sora dorme cù e piantini di terra, ùn si scurdate di acqua i letti. L'acqua hè necessaria per l'albergante, altrimente ùn hè micca stata accustata.

Se ci hè un desideriu, cogliu a pianta cù serradi, torba, secca o terra secca.