Pettine 2015

Nisuna imagina pò esse cunsiderata sia si ùn conta micca e contu di i tendenzi di a moda in cumpagnie è hairstyle. I grooming è styling per i zitelli hè impurtante cum'è accesorii. Hè u pezzu in l'aspettu chì hè assignatu à unu di i roli chjave. Ciò chì hè a moda per pitturi dictate à noi in u 2015? Qualessu novità mereixu nostra attenzione?

Trends tendencies

A bellezza di i ricchi naturali hè sempre in moda. U capelli dislevuli, chì dà un apparitu caru è pocu pocu, resta sempri pertinenti per l'ultimi varias tempi. I tendenzi in u 2015 si trovani inglangu, perchè i pusterità cù i capelli disleveled sò carattarizati da a simplicità di l'esecutzione. Ùn rende micca ghjornu in ghjornu cumplicatu è utilizate assai soldi.

Per attruzzà i pettine di più di moda da 2015 senza un fasciu hè impussibile. Stu pitture simplice pò vede è deliberatamenti sloppy, cum'è stylists di i case di moda Roberto Cavalli, Marchesa è Michael Kors manifistate, è eleganti abbastanza. E sti pettini in u 2015 facenu à e donne chì ponu vende Celine è Jean Paul Gaultier. In a so interpretazione, u fasciu hè fatta di fietzosi torciuti anticipate da un fasciu. Bonu, una versione classica di questa scala hè rapprisintata da e case di moda Prada è Altuzarra .

Ci hè difficiule in 2015 per imaginate pene di ghjurnale senza una varietà di trenutte. In a moda "spikelets", "fish bleu", "braccia francese". Questa tendenza in hairstyles pò esse osservati in e cullezzione di u 2015, presentati da Alexander McQueen, Dolce & Gabbana, Givenchy è Marc Jacobs. Una versione di moda - spitu cù un parting direttu, chì hè ancu una tendenza di u vechja annu. U spedimentu pò decrecre u capeddu di ogni largu, è ancu un raccollettu. In questu facenu i diseggiani Stella McCartney, Prada, Victoria Beckham.

Sì sì un felice di un capu longu di capelli, vi assicurate di pruvà sta versione di i capelli, cum'è una cuda di ponti. Pudete esse mischjutu cun un parting e senza. A simplicità scelta di queste pitture facenu pussibule à fà l'imaghjera ancu più naturali. A cugliva hè offru à e donne chì anu stati a Stella McCartney, Kenzo, Bottega Veneta è Fendi.

Chì avè altre tendenu in i capelli di u 2015 si meritanu d'attenzione? I più chjucchi chì prifiriscenu un rilievu retrou seranu capace di creà vera mestieri nantu à i so capelli, pittendu i so capelli nantu à a so back. A Babette Classica permette di creà eleganti imagine eleganti, è ricci ricci in u pilu di mediu longu cù u vestitu affittuate una nota piquant.

Modellu longu

Se ci vede à a foto di u 2015 mostra, hè notu chì i capelli di haircuts è i haircuts anu fattu esse faciale più faciuli. I stylistici insistenu chì i so tempi deve esse apprezzatu da i zitelli. Ghjè per questa raghjoni chì i short haircuts hè vinutu à a prima. Puderanu esse tagliata, ciò chì hè particularmente efficace se u capeddu hè colore cù culori cottò (nìuru è rubio, brunetta è nìvuru, etc.), stufa o rinfrittu. Piumini Boyish - l'accentu di l'imaghjini chì attrae l'attenzione. A zitella cun un short haircut di fussy cum'è energeticu, indipindentu, attichju, luminoso. Purtate nantu à l'imaghjini di i malinzati di ghjucà è l'imprudenza stuposa hà aiutu à curri curlsi grossi.

In quantu à i capelli di longitudes mediani, a tendenza hè squadra multilingua di haircuts è un bang asimmetricu grossu. Stylist recommandé ad admirers di longu u largu capu per vende haircuts chì stà accurtezza a faccia.