21 di sittemmiru

U 21 di sittimanali Ortodoxu celebre a Natività di a Mamma di Diu. Un altru ghjornu hè chjamatu Second Pure, è hè marcatu da i so signali speziale.

Signs for the holiday in u 21 di sittemmiru

  1. U celu hè cupartu da i nuvuli, chiuvi, è dopu u vaghjimu serà piumine è chiuvutu.
  2. A matina u chiuvamu, ùn finisce micca per altru 40 ghjorni.
  3. Un sole di suli in a mattina, ùn avete micca esce da a neve in l'invernu.
  4. L'acelli sò preparati per vola - per esse invernu rigalu.
  5. Un gran numaru di cunti spruce prumetti una ricchezza di frutti di primavera.
  6. Sì di questu ghjornu, a lana di e liebru torna biancu, po ghjunghje chì l'invernu venite.
  7. Se in quellu ghjornu, i mani sò neguziati da quarchi cosa - questu hè un bon signu chì avà ghjunghje assai di travagliu o di prumuzione.
  8. Anu cridutu ancu chì u 21 di sittembri era quì tempu per mandà à matchmakers. A gente dice: "U più Puru hà vinutu - hà purtatu i matchmakers impuru".
  9. In a Natività di u Teatoccu, questi ddi donne chì ùn puderanu cuncepimentu pricurà a Vergine per un cunceculu veloce, è e pregnant femidiani dumandanu un fatta è faciule successu. In questu ghjornu, e donne chì ùn anu micca zitelli sò invitati l'orfani è i poviri ghjente à cena.

Altre furmulariu folkali u 21 di sittemmiru

Normalmente finu à u 21 settembre a vendita era in corsu. "A preghista chì vene - hè stata solu pura." I celebrazioni sò stati abbinuti in questa occasion. A più grande di a racolta, più longu u festività durò. Sì a cugliera hà assai cilibratu stu successu in 2 settimane, se a scogliera prima, micca più di 3 ghjorni.

Una invitu à visita di i novati hè stata cunsiderata cumminciana. Giuvani si ncuntrau tutti cù un pezzu, pusonu a tavula, i visitori ghjorni, cumparenu e so experientimenti. Hè cume chì u ghjovanu paru pigghiaru li favuri di i tempurane è a so vita l'anu da esse amiche è nuvole.

Un altru signe hè l'ignici di un novu rayu. Cum'è l'equinoxe vernali, in quellu ghjornu, u focu era rinuvatu in e caldi. U campu annu vinia finu à a fine, i preparazioni per una nova piantazione cuminciaru, accuminciaru a stufa u bagnu vechju è lumi u novu è crede ch'è avete rinfreschi i morti, portanu fortuna è una ripresa bona.

In a Natività di u Most Holy Theotokos, tutti e preghje sò intesu, è tutti i signe averebeneci da esse veramente.

21 di sittembri - una festa in chiesa, stu ghjornu, i signali sò assai versatili, ma quellu chì prumesse boni è boni. A Virgine Maria hè assai rispettu in Russia, da l'antichità, i fideli anu indirizzatu cun una petition d'aiutu. Sè dumandate da u core, veramente credi in ciò chì dumandate, aiutà aiutà u vendano tuttu ciò chì hè statu pruggittatu sarà vera.