A cità più antiga di Russia

In i circles scientificu à questu ghjornu sustena quale sò i più antichi cità di Russia , è quale elle stands in u primu locu. U palme di u campionu hè sparatu trà trè città di a Federazione Russa: Derbent, Veliky Novgorod è Staraya Ladoga. Captene esse micca fàciule, perchè ogni versione ùn hè induvece l'argumenti. In i più antichi cità di Russia, i scavi sò realizati à questu ghjornu per truvà evidenza di u nascita di a cità. Old Ladoga hè una cità, u studiu di quale hà iniziatu pocu tempu, è per quessa hè troppu tempiu per finisce a definizione di a cità più antica in Russia.

Derbent

Hè situatu à u sud di Dagestanu è hè una parte di a Federazione Russa. I primi referenzi urigini nantu à a basa chì si ponu cunclusu chì Derbent hè a cità più antica in Russia sò stati registrati da Hecataeus Mileto, u geògrafu più famosu di l'antichità. Si rifiriscenu à a fine di u quartu millenniu aC, quandu quì i primi accunsenu parevendu.

U nomu "Derbent" hè vinutu da a parola "Darband", chì significa "porte anguli" da a lingua persiana. Dopu tuttu, a cità hè stallata in un locu chì cullighja u Mari Caspiu è e muntagne di u Càucasu, un passaghju strettu chì era chjamatu - "Dagestanu passaghju". In i tempi antichi era una parte assai significativa di a Ruta di Seria Seria, chì ùn pò micca esse stimatu.

Per pudè stà cunduciutu di u mare di a strada di u cummerciu, e guerri mundiale anu sempre statu guerriatu, è per tuttu l'esistenza, a cità hè stata distrutta assai volte à a terra, è hè rinatu novu, quant'è tanti volte. Ma anchi tutti i distruzzioni chì Derbent hà patitu, parechji monumenti stòrici è architettoniali di l'antichità sò stati cunservati.

/ td>

Quì hè creatu un museu architetturale storicu, situatu in una zona prutetta. Hè cumprista a famosa fortaleza di Naryn-Kala, chì per parechji seculi a difende a cità da l'invasioni di i nemici. A furtizza cuntene per quaranta kilomitri, è hè l'unicu monumentu chì ha survittu à i nostri ghjorni.

In u territoriu di a riserva there are ancient places funerali, nantu à quale puderebbe vede i lighjeri sopravviventi cù inscription discendu da 7-8 seculi.

A cità vechja cù tutti i stòculi storichi hè ricunnisciutu com'è u Patrimoniu World di UNESCO.

Veliky Novgorod

Residenti di Novgorod è di parechji stòrici crede chì hè Novgorod, u Grandes, chì hè a cità più antica in Russia. Questa versione hà tutte e ragioni per questu, perchè ellu inizià a so storia in u 859. Eccu, di u Rusinu di Kiev, i Rusi anu purtatu à u Cristianesimu, chì divintò a religione statale. Quì à u dicèsimu seculu a cità di Santa Sophia di a saviezza di Diu hè stata custruita, chì era corona cù trede cume. Stu fenomenu in spusatu hè spiegatu da u fattu chì una vista di u mondu di l'idolatrou pre-cristianu hè statu impostu nantu à a custruzzione di a chjesa.

Novgorod addivintò postu stu centru di u Cristianescu in Russia è a sede di u cleru di tutti i ranchi.

U Kremlin più anticu è più stanu in Russia hè quì. Comparatu cù Derbent, Veliky Novgorod hà una data di aspettu chjaru è concreto, è micca solu u seculu in quale cuminà a cronulogica. È di sicuru, u fattu inneggicu è chì Novgorod era sempre russo, a versione di Derbent, chì era annessi à a Federazione Russa, è hà una populazione di circa 5% di i Russi.

La vecchia Ladoga

Questa hè a più sfupata di i stòrici è archeologues di a cità, ma dinò di chì hè a più antica in Russia. A questa versione, parechji stori di più sò inclinati à ultimamente. Ci sò tombali chì a data hè 921 annata. Ma i primi esitenti sò stati trovi in ​​i chroniques da u 862. Dapoi u principiu di u seculu IX, questu hè fundatu u portu, induve l'affare di i slaves, è u populu scandinava. Issa scavi a grande scattura sò sottu via per cunfirmà l'estatus di a cità più antica in Russia.

td>