A vedova di Robin Williams hà scrittu un furmulariu annantu à l'ultimi mesi di a vita di u so maritu

2 anni fa u munnu era scuncuatu da a terribila notizia - u legendariu l'actor è u comicu Robin Williams morse, avendu suicidatu. A so moglia Susan Schneider, dopu à a morte di u so maritu, hà riittitu di entrevista, dicendu chì l'ultima volta a vita di Williams era terribili, ma solu decide di scrive un ensayo nantu à questu tema.

Robin era crazy

Dopu à a morte di u famosu attore, divintò cunnisciutu chì Williams hà patutu da a malatia di Parkinson è ùn volenu nimu di l'ammirazione o i culleghi di sapè. Hè amparatu cù curazione di a so cundizione è quantu era foru per sapè solu a so mòglia è l'associate vicini. In un scrittu, Susan scrivìu sti parole:

"Robin stava cacciatu! Hà capitu questu, ma ùn volenu accettà. Robin ùn pudia cuncilià à u fattu chì era chjappà. Nè l'intelligettu è l'amori putevi fà nunda. Nuddu puderia capisce ciò chì era successu à ellu, ma Robin sempre hà sunnutu ch'ellu ùn anu da mèdici chì pudavanu rebootà u so core. Ghjè andatu à i medichi ghjunti, viaghjate da un hospital à l'altru, ma ùn ci hè nisun risultatu. Ùn avete micca idea quantu pruvedii hà deve passatu. Hè ancu scanned da u cori per esse se ci era un tumore. Tuttu era per esse, per esse unu - un livellu assai altru di cortisol. Dopu, à a fine di maghju, fù dettu chì a malatia di Parkinson si metti à sviluppà. Aghju aghjuntu a risposta à a quistione: "Chì hè?", Ma in u mo core cuminciò à capiscenu chì Williams ùn avissi micca aiutu. "
Leghje ancu

U suicidio di Robin ùn hè micca una debule

11 d'Agostu di u 2014, Williams hè statu truvatu mortu in a so stanza di a so casa in a cità di Tiburone, California. U so corpu fu truvatu da assistente persunale è amicu di l'attore Rebecca Erwin Spencer, quand'edda hà apartu a porta di a so stanza. Doppu l 'esame, a polizia accadì à a cunclusione chì a morti di l'attore hè stata cun uccasioni di suffoczione da un corpu di ghjuntu, chì era stata annantu à u collu di Williams è in a porta. In questa occasion, Schneider hà scrittu e seguenti parole:

"Mi piace assai à Robin per sapè chì ùn avete micca cunsiderà u so suicidio per esse una debule. Ci hè un travagliu per un bellu pezzu cù a malatia è battia assai persistente. In più di a malatia di Parkinson, Robin era severu depressu è paranoiche, è l'ultimi mesi eranu una nightmare. Ùn puderia caminari è parlà, è parechji ùn capisce ancu induve era.

In cunclusioni, Susan scrivìu sti parole:

"Spergu chì stu pruvucheghju è i mio contatti di a vita di u pittore legendariu è una maraviglia parsona aiutanu à quarchidunu. Mi vogliu crideu chì Robin Williams ùn hè micca morta in vain.