Tintura di Ginger - una antica recita tibetana

Ginger - spice cù proprietà uniche chì s'utilice in cucina, cosmetologia è medicina. I seguenti di un stile di vivu à u gustu è i benefici per a salute pigliate u te ginger, decocu è infuzzioni. Opere di voi per acquistà cù a prima ricetta di a tinta di Ginger Tibetanu, chì hè oghji assai appassiunati in u mondu.

Propiani terpetici di a tintura tibetana

Ginger, infused with alcohol or vodka, hà pronunsi qualità curativi. Sicondu a medicina Tibetana, u ghjudiziu aiuta in u trattamentu di malatie bile. Lu postu di dannu in questu casu, secondu a vista di i Tibetani, sò u sangue, u fianu, l'intestini, a vape da vapeur, l'ochji.

Studi muderni anu dimostratu chì a tintura hà l'effetti seguenti nantu à u corpu:

Inoltre, a tintura di ginger hè cunsideratu un analgésicu efficace. A cumpagnia terpèutica alivia sensibilizazioni in l'osteocondrose, dentale, capu, musculo-articular pain. Dapoi u tempu anticu, u zincu hè cunsideratu un afrodisìacciu efficace, è issa l'arragata hè cunsigliata per u trattamentu di a infertilità donna è di impotenza in l'omi.

Recipiente Tibetanu per Tinturia di Ginger

A ricetta per a preparazione di a tinghja tibetana di u genaru ùn hè micca cumpletu, è tutti l'ingredienti di l'elixir maravigliu sò assai accessibuli.

Ingredients:

Preparazione

I radichi di laverna di ginger, scorciata, credendu di acqua fogera, cut in plates. Amori pezzi di ginger root in una licenziale o passate per un macinatu di carne. A massaria resultanti hè dada in un vetru di vetru, pour vodka, fermu chjusu cù una tapa. A tintura hè età per dui simani à a temperatura di l'ambienti. Mettite u compostu ghjornu. À l'ultima tappa di a preparazione, a tintura hè filtrata, u melatu è u zucchero di limonu aghjunghje à u liquidu ricivutu.

Applicazione

Pigliate a tintura di ghjudizii in una prescription tibetana hè cunsigliata in quantità limitati: una cullizzioni di sopra 2 volte à ghjornu durante 30 minuti prima di pranzi. In i malatii di i vini respiratorii superiore, a tintura di ginger diluita in meza cun acqua hè aduprata per lavà a gola .