U vinu fattu di Isabella - racina simplica

Molti ghjardini nantu à u paese è i pezzi pàtria cultivate uva, per parechji hè Isabella chì si sviluppa. Da ellu riceve bè bella elementi, è ancu da ellu pudete preparà un vinu bonu di casa. Cumu fà u vinu à casu da Isabella, vi parlarà nantu à questu articulu.

Vins Isabella Casero - La Best Simple Recipe

Ingredients:

Preparazione

Uvas Isabella resgustatu, sguassà e frutti dolci. In questu casu, ùn avete bisognu di lavurari uva, o più bien, ùn pudete micca, perchè ci sò e battiscia è fungi in a so superficia, senza chì a fermentazioni ùn saranu micca. Se u pruduttu hè assai bratu - u massimu chì pò esse fattu hè simplicemente per asciugà e boli cun un pappu fissu. I raccogli hè stati prescelti in ogni modu cumminatore - a nostra tarea hè di ottene u zuccheru. Hè impurtante chì l'osse ùn sò micca sfruttati, altri o vinu sarà amatu.

Allora, a massa di u raghju hè stata di 4 ore, è aghjustemu a pulp (torta) resultante cun un cinquezu o una gasa. U zucchinu chì hè stata fatta, avemu tastatu - siddu hè fermu acidicu, chì pruteghja a picca o cuddecchiera di a lingua, poi l'dilujemu cù l'acqua frigida. Pigliarà da 20 à 100 ml per 1 litru di zucchero. Una gran quantitata d'acqua ùn deve esse micca spressu, perchè u gustu di u vinu ùn hà micca degratu. Scappi in acqua è tastate u zucchero.

U ghjornu di uva hè spedutu in buttigli di vetro, cun un voluminu di 5 o 10 litri. In u stessu tempu, omucciate micca di più di 2/3 di u voluminu, per avè un locu per più fermentazione. In u collu di u tank, pusendu un segnu idraulicu. Se ùn ci hè micca unu, porta un guantu mediale di solitu, punzanu un pirtusore in unu di i dite cù l'agulla.

Pone u zucchero in un locu fridescu o cogliu a buttiglia. A tampiratura di u mediume circundante vole varià di 16 à 22 gradi. Sì a temperatura ambientale hè più altu, a fermentazioni hè ancu accettata, ma hè dunque sanu à cumpielu a capacità di micca più di a mità di u voluminu. Sìmpete più, u cuntinuu pò ùn soportà a pressione generata da a fermentazione attiva è esaltà.

U cantu di zuccaru dependerà di u tipu di vinu. A so introduzione hè divisa in 3 parte. Prima di installà u septum, aghjustà a mità di a norma à u zucchero. Quelli ghjorni dopu à 5 avemu un veru trimestre. Per fà quì, sguassate u segellante di acqua, à traversu u tubu, dullisce 500 ml di zucchero rossu in un vandale è culpò in u zuccaru. E poi l'aghjunghemu in u mondu. Quelli ghjorni dopu à 5 u prucessu si ripetì, introdutte u zuccaru restante.

U prucessu di fermentazione di uva di sta varietà dura un mediu di 35 à 70 ghjorni. Quandu u segghjulu idraulicu stalla pruducia u gasu o a guantera hè sopra fora, è u vinu hè ligne, è una strata di u sedimentu parechje nantu à u fondu, perchè a fermentazioni hè più.

U vinu novu hè spartu cù i pezzi di puliti è secchi. Trasferisce i cuntenenu in un locu friddu è surtite i posti di 3 mesi per esse l'esposizione. Quandu u fangu pare, vultemu u vinu in un tubu in un altru cuntinue. Dopu à u tempu specificatu, i raghji Isabella sò scorciati nantu à i buttiglii disposti, stampati è limpiati per u almacenamiento in u friddu.

U vinu fattu di Isabella uva - ricetta

Ingredients:

Preparazione

Preparate l'arricatu da l'acqua purificata è di zuccaru, è poi chjappà. Quandu u sciroppu rinsegna, valdi in u raghju preziatu. Hè a più piacevule per fà questu in un grand container. Ceremu anch'ellu cù un segnu d'acqua è mette in un locu caldu. Quandu u vinu hè fermentatu sanu, fusionate da u sedimentu furmatu è si mette à marchjarà una siconda volta. Quandu a fermentazioni hè stata per annunziata è i bombe di l'aire ùn cessaranu di furmà, avemu u vinu nantu à i buttuli neve. U vinu sicuru di u vinu Isabellu hè guardatu in u friddu. E successiu à tutti i vignaghjoli!