23 di frivaru - a storia di u vacanze

Ogni sapiutu chì u 23 ferraghju hè u ghjornu di l'Armata Roja, rinomata dopu u Defender of the Fatherland Day, in fattu, tutte e cunniscenze di a magguranza di a storia di questa festa finisci. Crontamentamente, questu ghjornu passò à festa per una vittoria grande, o u 23 di frivaru, fù cuminatu originale un vacanze completamente diferent, è a storia fù rittuta, è u ghjornu di l'Armata Roja spicca? In fatti, ci sò dui visioni differenti nantu à a storia di a celebrazione è l'emergenza di u 23 ferraghju cum'è vacanze.

23 di ferraghju - un tributu à a vittoria?

A accettà chì a storia di a festa annantu à u 23 ferraghju principia da u 1923, quandu l'ordine hè statu emessu, sicondu l'urugatu di u ghjornu di vacanze fù cunfirmatu da u 23 di frivaru, è u nome "U ghjornu di l'armata sovietici è a marina" hè stata fida. I ragiuni per quale stu ghjornu era sceltu per a celebrazione sò parechji. Prima e prima, sta vittoria in u 23 di frivaru 1918 vicinu Narva è Pskov annantu à i truppi tudischi.

A siconda ragiuni hè a imperfezione di l'apparizione burocràticu di u ghjovanu statu sovietu. À quellu tempu, era statu dichjaratu una festa (micca un ghjornu off, ma una memorable), quasi tutti i seculi ghjorni. Dopu qualchì unepo di sti festivi eranu scurdati, quarchi cunfruiuti, da u 23 di frivaru, ci era annantu à a stessa storia. Strictly speaking, u anniversariu di l'Armata Roja ponu esse cunsiderata u 28 di jinnaru di u 1918, quandu u Ditturificu esse publicatu. È u ghjornu di a furmazione di l'Armata di l'Ominisula è Nazioni Ominosa - 11 di frivaru di u 1918. Eccu questi dui ghjorni memorable hè unitu in a festa generale chì cumincià à celebrà u 23 di frivaru. Perchè esce cumportamentu 23, perchè sia più lògicu di aprite un ghjornu festiu u 28 di ghjennaghju o u 11 ferraghju? A lògica hè una cosa bona, ma era raramenti utilizzata in l'organizazione di vacanze, particularmente durante a vinuta di u novu guvernu. A scelta di sta data hè stata accugliuta. Un annu dopu l'adopzione di u Decretu nantu à l'urganizazione di l'Armata Roja, hè decisu di celebrà l'anniversariu. Ma à u 28 di jinnaru di u 1919, ùn avianu micca avutu u tempu di preparalli è trasfigurò a festa à u 17 di frivaru (sta data ancu, apparentemente, fù sceltu arbitraria). E un annu dopu, sti dui vacanze anu unitu cù u ghjornu di u Rè Riguale (attu di agitazioni) è cumincià à celebrazione u 23 di frivaru.

23 di ferraghju è 8 di marzu - gimelli?

Una altra versione di l'aspettu di u 23 di frivaru com'è una festa nigava ogni vittoria di l'esercitu, ma accusa u calendariu di tutti i cambiamenti. U fattu hè chì u 8 di marzu era un fistivi pubblicu per tutti i internaziunististi. A causa di fattu chì, prima di a rivoluzione, a Russia hà visu nantu à u calendariu di u vechju stilu, sta festa hè celebrata u 23 di frivaru. Allora u regimi, è cun ellu hà cambiatu u calendariu, è l'abitudine di celebrà a festa u 23 di fugliu. E da quì i Decenni per l'urganizazione di l'Armata Roja è a Flotta Roja sò surtendu cusì bè, perchè a justificazione hè fatta da u 23 di ferraghju. Hè bisognu à u cambiamentu di u calendariu, avemu dui vacanze sanu cù u pòpulu cum'è ghjorni "masculi" è "femminile", è per quessa chì sò cusì vicine à l'altri. Ancu dopu, ci era una altra explicazione per a festa, suppostite u 23 di frivaru, una vittoria brillanti nantu à i invasori germanichi hè statu guadagnatu. Veru, i stòrici ponu fattu stu fattu in dubbitu, u 23 di frivaru 1918, e truppe sovieti vicinu à Pskov meramente rimpriverà l'attaccu di e truppe alimanu. È u 24 di frivaru, a difesa hè stata rotta, per quessa hè difficiule per chjamate dinzione cum'è victoria. È se ricordate chì era u 23 di frivaru 1918, chì a decisione hè stata fida per accettà i termini di a "Prugna di Brest", a vanda di a vittoria torna propiu micca sustinibili.

Ma esse cumu pò esse, u 23 di feriu hè statu un vacanze favuritu per tutti di noi, à quale aghjunghje una volta per tutti i nostri omi per i so forza, è per stà vicinu.