Attrazioni di Rio de Janeiro

Rio de Janeiro era a capitale di u Brasil per parechji seculi finu à u 1960. Monumenti tecnichi di a cità si avvicina à i edifici muderni custruiti in u seculu passatu. Andate à a tour di u Brazil, vale una visita è Rio de Janeiro, perchè ci hè quarchi cosa per vede.

Attrazioni di Rio de Janeiro

La Statue di Cristo Redeemer in Rio de Janeiro

L'estatua hè u simbulu principalu di a cità di Rio de Janeiro, chì si trova nantu à u Monti Corcovado à una altitudine di più di 700 metri. U munumentu hè statu erettu in u 1931, anche si l'idea di a so custruzzione era annunziata in u 1922, quandu u Brasil celebrà u centenario di a so indipendenza. U prughjettu di l'estàtua hè statu creatu da Hector da Silva. A testa è e mani eranu modelatu da u scultore di Francia Paul Landowski.

A notte, l'estatua hè illatu da i centri, perchè pò esse vistu da ogni locu di a cità.

Pudete truvà à l'Statue in parechje manere:

Copacabana Beach in Rio de Janeiro

A più famosa isula in Brasile hè Copacabana. U so designu hè statu sviluppatu da u cuncepimentu di u paisaghjeru cuncepitu Roberto Burle Marx. U terraplante hè pavatu cù petri, nantu à quale l'olie sò illustrati. Nantu à a costa era una grannissima quantità di picculi buttane cù souvenirs: T-shirts, chiavi, pareos, tovaglioli. Ogni souvenir hè aggratu cù un ornamentu cù l'imaghja di l'olii.

A vigiglia di l'annu, feste artificiale sò sopra à a spiaggia.

Rio de Janeiro: Sugar Loaf

A muntagna hè dinò un altru nomu - Pan de Asukar. Hè una forma inusual inseme in un pezzu di zuccheru. Per quessa, i brasiliani chjamaru Sugar Loaf. L'altu di a muntagna hè di 396 metri.

Pudete scopre a muntagna cù u telefuni di telefuninu nantu à u telefurniccio, chì hè stata aperta in u 1912. Per accustà à a cima di a muntagna, serà necessariu di fà trè punti:

In u 70 di u XX sèculu, u cuncertu di Concetta Verde è u cumpratu di spettaculu aperte nantu à u Monti Urka.

Giardinu botanicu in Rio de Janeiro

Una volta in un viaghju in Gran Bretagna, i capi di u Brasili vittinatu da i so parchi è di i giardini. Hè decisu di fà u stessu giardinu in a so patria. Hè situatu vicinu à e grandi lavande di Leblon è Copacabana. . postu fù sceltu senza per casualità. Da e muntagne à u ghjornu, u acqua più neve chì nutre u parcu sminenti.

L'aria di u Jardinu Botanicu hè 137 èttare, di quali 83 ettari sò riservati pè a fauna. In u cartulare, pudete vede circhese à sei mila pezzi diffirenti.

Sambadrome in Rio de Janeiro

Sambadrom hè una strada guasi nantu à i dui costi, a larga di quale hè di 700 metri. In u latu di a strada ci sò quelli di spettori. A fini di ferraghju è iniziu di marzu, un carnaval brasilianu tradiziunale hè tenutu quì, chì dura 4 noite. In i plataforme mobile rapprisentanti di quattru scambi samba scorri, u numiru di ognunu hè di circa 4 mila persone.

Ponte in Rio de Janeiro

A custruzione di u ponte niziu in u 1968 è continuanu finu à 1974. À quellu tempu era u ponte più longu in a so classe, a larga di quale era di più di 15 chilometri. Hè stallatu à una altitudine di 60 metri. Seis auto sò dispunibili per i veiculi di vele.

Ci hè parechje musei in Rio de Janeiro:

Rio de Janeiro hè ragiunatu cunzidiratu unu di e cità più belli di u mondu, induve i turisti sò vinti da tutta l'annu tutta l'annata. Tuttu ciò chì hè necessariu per un viaghju hè passaportu , è in quantu à a visa, u Brasil hè unu di i paesi di l'entrada senza visa per i Russi (finu à 90 ghjorni).