11 chì ùn deve esse scusassi mai

Oghje, parechji ghjente persone pareanu in u mondu chì criticanu à l'altri, è parechji persone anu passatu a maiò parte di u so tempu criticanu chì altri vanu. Tuttavia, ùn deve micca attentatu à qualcunu ... Ùn avete bisognu di spiegà à nimu chì gustu di modu di vita, quale è quale elettu in a vita.

Tuttu ciò chì importa hè u sensu di u jornu chì hè felice è amare vita. Sì vi vanu sicondu a vostra verità, ùn avete micca esse vargugnate o rinvuccarà à qualchissia. L'altri abitanti ùn dettu micca cumu chì vi vanu a vostra vita, perchè ùn esse scusà pè e seguenti cose:

1. Per i vostri priori.

Ciò chì vulete a felicità per se stessu hè chjamatu una idea egoista, narcisista. In fatti, nimu ma pudete fà felici. Hè u riimplamentu di sè stessu cù a felicità chì deve esse una priorità à a vita.

Se tu pigliu a vostra vita in i vostri mani, è ùn cume una persona per insignà à vive, da chì avete digià maestru importante capacità di sviluppu propiu. Semu 100% rispunsabili di a nostra vita, è solu per ellià i nostri desitzzi in u primu locu, pudemu diventà felice è aiutanu à l'altri. Dopu tuttu, cumu pudemu aiutanu à l'altri si, prima di tuttu, ùn avemu micca aiutu?

2. Per seguì i vostri sogni.

Se vulete più di a vita, ùn vi faci micca ingridisce o spedite. Ti fa vede ambiziosu. Questu significa chì avete l'uggettu è i sònii, è vo vulete ottenevule quandu ci hè una oportunità. Ùn ùn accunsentiscenu micca menu capaci di realità. L'altri puderebbenu avè percepitu cum'è un sunnatore chì ùn mai truvarà felicità, ma in fine, ùn importa micca ciò chì altri pensanu.

Pudete cumerciu à sente ciò chì hè datu in vita, è, in u stessu tempu, stà per più, perch'ellu ùn hè micca male.

3. Per ellu stessu per ellu stessu.

In questa u cambiamentu cambiamentu cambiant, a maiò parte di noi chì passine tantu tempu avete cura di l'altri è satisfacenu i so bisogni, scurdate di e so propria nicissità. In casu, sè ùn avete micca fillitu i nostri "cunti di felicità", cumu pudè avè un cumpagnu d'altri?

Servite è pensate à sè stessu - ùn hè micca egoista, hè solu necessariu per a nostra salute. Ùn ci vole micca scusassi per una invituzione ricusate o per ricusà quarchidunu per cura di sè stessu. Sia d'esse riservatu una vacanze in un hotel di 5 stelle o hà pigliatu un ghjornu sanu in u Spa, ùn deve micca sentitu culpèvule.

4. Per a vostra scelta di cumpagnu.

Nuddu pò deci deci per voi chì sarà vicinu à voi oghje. Nimu, ma puderete decide chì tipu di carusi o ghjudiziati ti piace, perchè ùn hai micca bisognu di vrigugnà. Ùn obligate à nimu à ghjunghje à a vostra rilazione. Mentre chì veramente amanu è sò pronti per cura di una persona, nimu hà u dirittu di ghjudicà a vostra scelta. Tutti sò tutti, è l'amore vanu in ogni un avemu. S'ellu ùn ùn accunscenu cù cumu vive è cun quellu chì si trovanu, allura ùn simu micca parte di a vostra vita.

5. Per espresene e vostre emozioni sinceri.

Sfurtunatamente, l'emozioni in u nostru tempu hannu diventatu una cosa vaghjanda. A maiò parte di u tempu avemu passatu in una sucità chì duvemu eseguite ou sente, ma ùn spusà emozioni. Ùn permite micca chì qualcunu ti dicu chì ùn pò micca esse espressamente à e vostre emozioni. Di sicuru, ùn anu in fervenza publica annantu à u patronu, chì ùn ùn vi rispose micca in u serviziu. Ma in generale, deve ricordate chì viramos in una sucità chì ùn hè micca accettata per esprescia. Sì, per ogni emotionu ci hè u tempu è u locu, ma ùn deve esse vargugnate di ciò chì avete sentitu in u mumentu.

6. Cumu guà u soldi.

Ùn importa micca cum'è guadagnà millenari o cintunarii annu, se ciò chì fà facite u felicità. Se u travagliu vi permette di sustene a sè stessu è a vostra famiglia, ancu s'ellu ùn hè micca cunsideratu assai pagata è prestige, è ti piaci à averà, chì mai avete micca chì qualchissia pensate altrimenti.

7. Per u fattu chì site sempre ottimisimu.

In un mondu induve e persone ciamanu constantemente: "Hope for the best, ma preparanu pè u pessimu", hè difficiule per esse un ottimista. In ogni modu, assai scientistichi è circhieri attivi in ​​u mondu ricunnosce i benefizii di u pensamentu pusitivu, trà elli - reduzennu l'accentu, una vita più larga, u sviluppu di u pensamentu creattivu.

Un clima aggettivu in i tempi difficiuli ponu creà un miraculu è facemu noi di più stabili è capaci di megliurà megliu cù i prublemi.

8. Per u vostru passatu.

Alcune cà i persone di ricurdà i sbagli di l'altri in u passatu. Ma mentre criticanate micca è a vostra vita, deve bisognu di sapè chì ciò chì avete avete sapè hè una sperienza da quale avete scumpite tutte ciò chì hè necessariu. À a fine di a vita, avemu solu avemu i nostri impressioni è i ricordi, perchè ùn permettenu micca à nimu per a piglià fora di voi. Vivemu è amparate, è u nostru passatu ùn ci hè micca definitu.

9. Perchè manghja.

A genti piace à dì à l'altri, cumu manghjà in modu bellu è ciò chì ci facivanu sensu megliu, ma, in fine, hè à voi. Cum'è no puderebbe stabilisce à l'altri a manera di manghjà correctament, ùn permettenu micca chì i praticà accurdanu l'abitudini alimentari. I Vegani critican e meat eaters e pensanu chì questa hè a dieta più optimista per tutti i persone, ma, in fattu, solu pudete decide ciò chì hè bè per voi, nò micca altru.

10 Per chjama u "mainstream".

Certi piacè sò assai piacevuli di truvà culpa cun assai aspetti di a vita di l'altri abbitanti, perchè l'ultime si sarani vantati di cumu si vanu. Avemu bisognu di vive in a nostra verità, contru à quale l'altri dinu. Ricurdativi, se qualchissia senti a timenza di u to lado, ellu vi inveremu. A volte chì a persone si senti tantu incùmodu è cusì disconduzzu di e so vita chì, per sentenu megliu, bisognu di qualcunu di discussà, per invià nimu.

Ùn ci vole micca scusassi si vulete chì i vostri figlioli anu studiatu in l'scola di casa, manghjendu e nutizie cultivate in u so ortulti è vogliu d'insignà à i so figlioli, per esse l'esse realitatu a vita, micca ciò chì vede nantu à a television. Ogni mire si vede a vita chì li purtaranu felicità.

11. Per u vostru propriu opinione.

Pudete rispittà à qualchissia, regardless of the opinions of others. Se tenete una parolla, ùn abbia di esse l'espressione, ancu s'ellu ùn hè micca cunccidente cù l'opinione di a maiuranza. U munnu ùn cambiassi mai se uttimu i nostri opinioni, perchè spessu i più boni idee nasci da i nostri videru è di puntu di vista.