Polygamous

"L'omi cambiammu, perchè da a natura, sò poligami" - una tale accunsente s'assumiglia à l'arraggiatura di un zitellu è nunda più. Prima, dicenu quelli chì ùn sanu micca a definizione di stu termini. Siconda, avemu aduprà i nuzione di "poligamus" è "infidelità".

L'omini o donne

A raghjunamentu di a poligamia di a ghjente avissi da principià cù u significatu di sta parola. In a traduzzione da a lingua greca poligamia o poligamusa significa un grande untu. Questu hè chì una persona hà parechje parechje matrimoniali. In certi paesi di u livante è à questu eddu hè permessu di poligamia. Perchè, in questu casu, hè più appropritu per parlarà di poligamia maschili, chì implica l'assistenza, u sustegnu è u cuntenutu sanu di cagiuna di a so mòglia è di tutti i zitelli.

L'approcciu di e donne hè diffirenti. Hè cresce chì a zitella da a natura avete aduprà per a monogamia. Dunque, femmintai per smariscenze i sterereoti esistenti è fate tutti i nostri "lacunni" in u sapè.

"Aghju cambiatu, perchè sò naturale poligamenu"

Allora, l'omu cubbi a so infidelità cù l'instincte d'animali di i so ancestrali. Solu quì, in difettu di a fauna, un omu, in a maiò parte di casi, hà u sessu per piacè. A vuluntà d'esse "left" ùn hè micca debbutu à a vuluntà di cuntinuà a vostra famiglia. E a poligamia di l'omi ùn hè nunda di fà. A prucedimentu da a definizione di questu cuncettu, nant'à a comparsia cù u cumpurtamentu di l'omu, vemu chì nimu hà particularmente in prumu d'annunzià ogni "dama di u core". Omi omu volte e una famiglia ùn pò mancu più, sia più paru di parlà uni pochi. Avemu bisognu più attenti à i nostri affirmazioni è i tentazione di justificà.

Ùn avemu a ricurdà chì ùn sò sempre raghje persone, dotaciati da a cuscenza, a cuscenza è a so moralità. A vuluntà di avè parechji partenarii, a traizione d'un omu parla di a so inabilità di stà fidu. Pò esse parechje motivi di chistu:

U cambiamentu multiplu di i partinariati hè di causa di e carattaristichi di l'individuu è di e circustanza, ma micca da a natura di u male è femina.

A strada, à a question di e donne. Riturnà à u cuncettu, ùn ci hè nè sensu in parlà di a poligamia di e donne. Pocu persone chì deve bisognu di parechje mariti, quì cun unu per trattà.

Una donna pruponenu per a monogamia. In ogni modu, à l'scelta di un "masciu", un pienu diveru pè i so futuri figlioli, cose assai rispunsevuli. Prima di u matrimoniu, pò esse un nùmmuru di parechji associati. Ma in u matrimoniu, cum'è regula, mantene a fideltà è devozione à u so maritu.

Perchè u maritu cambienu più spessu ch'è e so mòglie? Strangely enough, a ragiuni hè a capacità di adattà. À qualsiasi cambiassi in a famiglia, in una relazione cù u cunjunore, una donna hè più faciule d'utilizà ch'è un omu. A difficultità di adattà à i novi cunnizzioni dumanda a latter à una solu solu simplice à stu prublemu - à e cundizzioni cambiante è circustanze. Hè per quessa chì l'omi principiani l'amici, e secondi famiglie. Forsi queste ci si scupreranu ciò chì ci manca in casa.

Di sicuru, stu approcciu hè sbagliatu è porta à un mortu. Invece di "fughjassi" avete bisognu di truvà a forza è stabilisce una relazione cù a vostra muggheri, portanu l'armunia di novu in a vostra casa.