Cumu lavu una mantella di lana?

Per fà u vostru piace predilettu cuntentu per noi perchè un bellu pezzu, duverà esse cura guardate cù cura, soprattuttu s'ellu hè un vestitu chjaru. Capelli, primu o dopu, esigene aduprà è lavare. Ùn pò micca esse ghjucatu in a lavà, perchè a ropa di a lana precisa un cura speciale per elli.

Qualchi pocu fiducia in securizeghja un such subject of their wardrobe, cum'è un mantellu, è cumincià à circà una alternativa. Lavanderia in casa hè una di e suluzione per questa problema. Ma esse sicuru di ricurdà chì e selezzione di casa di pulitica di u mantellu, ùn hè micca esse sceltu di danni irreparable in stu casu. Per quessa, hè bisognu di aderiscenu à e ricordi fundamentali per a cura di i prodotti di lignu.

Cumu lavatu i capelli cù e to mani?

  1. In inizialu, avete bisognu à guardà tutte l'etidi nantu à a robba, forsi anu vistu l'icone induve hè signalatu, à quale tempura, hè necessariu di lavà sta cosa di lignu o permessi per lavà a machina in modu delicatu.
  2. Lavute u mantellu di u mantellu solu quandu hè necessariu, quandu u spaziu spessu a robba porta un tali prucessu, più longu sarà tranquillamente à u so puntu. Se trovi spots - rinfriscà solu.
  3. Un pezzu assai abbastanza prima di lavare pò esse immersi da parechji ghjorni cun una suluzione di ammonia.
  4. In regula, pudete borre manualmente e cose da lana à una temperatura di 30-35 gradi. Rinse hè ricunnisciute ancu in acqua calda.
  5. Puderaghju i capelli cù detergenti? Quandu lavu una caprina di lana, hè megliu aduprà ingredienti spiciali, per esempiu, mustarda secca, diluita cù acqua o sapori rossu.

Dopu lavatu, a cosa hè ghjustu, pinnu nantu à i perchè è seccu in l'aire frescu. Se li pezza hè necessariu, hè megliu utilizà una gasa, ma in nisun locu ùn si stende u tela.