Cumu lavatu a tinta da u manicu?

Molti parechji facenu stu problema difficultu. Qualchidunu ci sò i figlioli di scola, l'altri - travaglià in l'uffiziu o dopu à u cartulare. Quasi ogni persona nantu à a robba pò avè una tinta mancia. Ora ci sò parechji tipi di sustanzi chimichi in casa. I so pruduttori assicura l'utilizatori chì ponu fà veru miraculi. Ma in pràtica resulta chì i spots fucchi sò palla, restendu in u locu anticu. Dunque, aghjustemu quì parechji esempi di manera di lavà in effettuamente a tinta da una borsa, cammisa o pantaloni. Uni di elli sianu basati nantu à i metudi folk, è di altri - cù l'usanza di detergenti novi.

Cumu lavatu a tinta da una cammisa bianca?

U tissu biancu nè vera efficace è elegante, ma ogni spuntinu pezzu nantu à questu hè visibili da afar. Hè per quessa, l'impiccante di tene quellu chì causanu a maiò parte di mamma in u scoccu. Ma ùn avete bisognu à tufate u to capelli, tira a vostra cammisa in u cassa di bastetta è andate immediatamenti in disperazione. Avete bisognu di pruvà usà a rimedia riperta. Prima, utilizate detergenti chì contientanu u cloru. Se stu mètudu ùn aiutò micca, seguità à a seconda tappa - avemu a so prucessa di a tacchera di peròxide di l'idrosanità, da seguiteremu puru u lavu di u locu bruttu cù una solu solu fatta. Hè custituitu una mezchea di ammonia è acqua chjaru (1 cullenette d'ammonia à 1 vetru di acqua). Dopu a manipulazione, stende a cammisa in acqua calda, aghjunghjenu un pienu di pani o sapori di robba.

Cottura di lavà una tinta di кожзама o di i prudutti di un veru fugliale?

  1. Disolvi una gota di detergente è una cullizzioni di salini in un vetru di acqua è appliice a suluzione à a tacca. Quandu si secca, stiscinu cun un pappaghju nettu o spugna.
  2. Se u primu mètudu ùn aiutò micca, po ghjunghjene White Spirit, cologne o alcolu medico. Aghjunghje un spiccizzu cù questu lìquidu è di asciugare cun un tissutu o un swab di cotti. In certi casi, avete bisognu di fà sta operazione parechje volte.
  3. Pour un pocu soda nantu à a tacca e pour u zucchero di limonu naturale per cumincià a reaczione. Stu metuduo aiuta à spessu, ma ùn deve esse usatu solu quandu trattate cù materiale impurtante.
  4. Pour una strata di saline di cucina nantu à u locu bruttu è lasciate a robba sola per qualchi ghjornu. Allora piglià u prublema, è asciugate a mancia cù una spugna, imbastuzza in turpentina.
  5. Prestu ogni donna hà un remover ungla. Pò esse diventate. Avemu bisognu di un pruduttu chì ùn mancanu l'acetone. Inutili, ponu dannà a tappa di coghju. Dopu avè umidificatu di u lignu di cuttuni o napkin, fate u locu bruttu finu à chì a tinta scumpredia da a superficia.

Cumu pudè lavuratu l'inchiato da i jeans?

Denim hè forte, ma hè bisognu di cura. Strong means (White Spirit, ammonia è altri) pò cambià u culore di u tela, facenu perchè più ligne. Per questa raghjone, ponu solu esse usatu si tenete trousers bianchi di denim o una capucera. U moi famosu "Vanish" rimedii viaghja bè in parechji casi, ma ancu avete bisognu di usà cù assai caution. Prima di utilizà riagenti chimici o detergenti pocu chjaru, deve esse fattu una teste petite: moisten una spaziu petite nantu à a costruzzione interna è verificate chì u teatru ùn hà micca cambiatu u culore.

  1. Wet a cotton swab with a small amount of alcohol or cologne and wipe the dirty stain on the jeans , making circular motions from the edge to the middle.
  2. A perossu di l'idrogenu o solu solu solu di limpieza cù cloru sò ancu adattati solu per u tela bianca. Prima, u liquidu hè appiicatu à u taccu è da asciugà cun un sbattulu di cuttuni. In fine, hè necessariu di stretchjà i vistiti di jeans cun u pienu di solitu.
  3. Se tenite una mancia chì ùn hè micca vechja, pudete scancerà da un denim colore cù u ziddu di limonu. Questu hè un rimediu naturale, è ùn deve micca pruvucà una reazzione chjaquena forte. A zona bruta hè umida cun un zitculu di zucchero, dopu chì u piuvitori o a chaise hè lavatu in acqua calda.
  4. Da i metudi tradiziunali pò avè cunsigliatu di sguassà e so robba in u latti àutu. Dopu qualchì ora d'oghji hè lavatu in acqua di savore, è aghjunghjenu un pocu dritta di ammonia à a so fiducia.
  5. Ci sò parechje manere di cullà a tinta da u manicu. Ma ùn soffrendu una tina fresca menu più menu se puderà annunzià u prupositu di l'impiccente. Pò esse u talccu pòlvaru, calcariu o ancu amidu. Arriba cù un pappaghju nettu à u tile. Inoltre chì cumpressa una parte di a tinta.