Shopping in Barcellona

S'ellu ùn ci era micca elite è biglietti in u mondu, Barcellona ùn avissi micca fattu cum'è cità turistica. Iè, per esse, a maiò parte di e cità chjamati oghje perdiri la mità di i turisti regulare, è di Barcellona - trà l'altri.

U Pruggettu Secreto di u Shopolgol

Oghje shopping in Barcellona hè u sonu sicretu di ogni tenda.

In questa cità di l'Spagna, più di 35 000 buttreghi! È questu di mette in fora di Barcelona cù scontudi annata. L'ùnicu dettu hè aspetta à i donne richiamanti u domu - u ghjornu chì i Spagnoli ùn travaglia micca. Assulutamente. Cusì, tutte e tene, cù qualchì eccezione, sò chjusi. Sì, è in a sesta, ùn saria micca pussutu caminariassi i buttoni, è a siesta in Spagna hè una cosa sagrada, hè avvicinata da u dettu, da una ora (mese di dui) l'ora di u ghjornu à cinque à a sera. Cusì à u mumentu hè megliu aduprà da u calore sottu a freschezza di l'acondicionatori.

E mai più boutiques à a cità

A cità vechja per tutti l'amatori di u shopping solu significa una cosa - a "Line Shopping". Questu hè chjamatu una catena di buttigli è buttane in u core di Barcelona. Questa passata maravigliosa passa per a piazza di Catalunya è stalla in Diagonal Street. I migliori sònnii di shopaholics - 5 chilometri di boutiques à i riti peddi. Ùn si ponu micca cunfitturi di trafficu in trasportu impastu, senza aspittà. Un passaghju passendu per i strade antichi da a porta di una moda boutique à a porta vicinu. Versace, Giorgio Armani, Burberry, Bally, Cartier, Calvin Klein ...

Certamente, e più prudutti di vendita in Barcelona sò butteghi chì offrenu grandi casu. Nantu à u territoriu di a cità ci hè una quantità numerosa di boutiques cù una reputazione in u mondu, cum'è Chanel, o ancu u menu pocu pupulari in Russia, ma ferma assai in Spagna, Custocanu è Desigual. I diseti sò, ma raramenti. I tarritorii di vendita in Barcelona, ​​chì offre ridupliu annu allora, ci sò ancu in u centru, ma ponu pudè vende micca i prudutti di qualità. Ma fora di a cità ci sò chjamati salute, questi sò centri di cummercializazioni in quali a marca più caru sò vindutu à dispunibuli massimi di tutta l'annata.

Marches for free

U più famosa edizzioni di l'Spagna hè La Roca Vilage. Solu à 36 km di Barcellona, ​​è davanti à i compratori una di i stradi cummirciali più prestigiosi, nantu à quali si trovanu più di 100 butterie di i più famusi brands. Quì pudete cumprà prudutti originali Burberry, Versace, Hugo Boss, Chanel cù un casu di u discu du 60%!

Tour per Shopaholic

Hè impussibile ignorà l'offerta di una visita di cummerciale à Barcellona. Sutta a guida di u guru shopping, u turismu passa solu per i venditi chì deve bisognu, secondu un prublemu pruduttu. Vulete cumprà a vostra marca favorita di ropa? Per piacè. Avete interessatu solu in ghjuvelli? È hè pussibule. Solu solu u più inusual? È esse bisogni ponu esse accettati. È per i fanali di football un offerte speciale - una guida à i butthetti di l'attributi di Barcelona.

Guida è cunsigliu persunale, è intratertu di part-time - literally a fairy tale.

Esclusiva antichi

"Encants Vells", ancu "La Fira de Bellcaire" - u mercatu di più anticu di Barcelona è unu di i mercati più antichi d'Europa. More than 700 anni venenu i cumprà. A più di 100 mila visitatura ogni simana. Di sicuru, no tutti quì hè degnu di attenzione. Cum'è qualsiasi altri mercati di brighteve, u mercatu di Barcellona prupone prudutti di trè categorii: antichi, i scrivimi è i prudutti chini. Quì pudetebbite cumprà utensili, robbi second hand, ghjucate, mobili. Eccu tutti i bè situati in terra. E li gramofoni antichi, telefoni retro, libri, specchi, scrini è ancu cristalli di cristalli.