Cumu sguassà rapidamente di una manta?

A matina dopu una noite di notte sò pocu bonu, sopratuttu quandu u moltu di alcochju hà drunatu in vigore. A situazione si cagiunate in casu à avè bisognu à pudè mette in modu urdinatu è truvà un metudu per sparisce u più veloce di una ressore. U modu più famosu è simplice hè di vìviri qualcosa di l'alcoolì, ma tali midicina radicali ùn si pò micca à tutti, in particulare i femine.

Modi medimedici di disperse di una ressore

A industria farmacèutica offre una varietà di droghe disinvata per sguillà a sindromu di resguia è ancu eliminà u male respiru (fumes). Tra l'elli i più populari:

Per allistà i simprici caractarali (nausea, di malatia, spasmi musculi) hè cunsigliatu per piglià tali medicazione:

Cumu si sguassate di una ressore in a mattina?

Se ùn site micca capaci di visità a farmazia, è ùn ci hè nimu per andà per i medicini, pudete pruvà qualchì ricetta simplici ma à effettu di a medicina tradiziunale:

Inoltre, a medicina di a famiglia dici chì qualchissia vi ridate à a casa per una forte restavanza è da un sindromu simplice, s'ellu osserva 3 reguli fundamentali:

  1. Basta à dorme.
  2. Bei assai acqua neia.
  3. Ci sò alimenti chì cuntenenu fibre vegetale (fibra).

Sti cunghjunati simprici aiutanu à nurmalizà i prucessi metabolichi, restaurate l'equilibriu di u salottu è migliurà u sistema digestivu.

A megliu manera di ridette di una ressore

A tecnica più efficau per eliminà a cundizione scritta hè infuzione intravenosa. Hè stata utilizata, com'è regula, da i medichi di u gruppu di emergenza in i scherzi di beurre, ma u cunfitturi hè a modu più veloce per sguassate di una ressore. A so azzione hè basatu nantu à a purificazione di sangue da e toxine, liberata durante u rupture of alcohol, risultatu in un statu di salute, improves dramaticamente. Di solitu, infuzzioni sò colpi cù salina fisiologica è glucose. Sti fluidi effittivamenti a reducione a cuncintrazione di l'alcoolu in u sangue, rinforza a carenza di l'acqua in u lattice vascular, sviluppu i vetbi.

Se ùn pudete micca usu di cunfitturi, pudete fà un enema è pulisce l'stomacu. In u primu casu, u pruduttu di sifonte hè aplicatu, u prucedimentu hè realizatu 3-4 volte in una fila per purifiri acqua da u intestinu. U sicondu mètudu hè di vìviri circa 1 litru di fluidu, è poi pruvucalli i vomiting. Sti cunduceru sò assai dispiacenti, ma li permettenu di ridivà una ressore à una ora.