Pruning in autunno di ciliegie

Ciliegia hè un arbre chì rende adupratu frutti annu dopu annu, cusì chì parechji jardinieri ùn vedanu u puntu in a santezza. Tuttavia, questa prucedura hè mandata in u vaghjimu è in a primavera, perchè l'ammontu è a qualità di a racolta, a vita di l'arburu è a suscettibilità à varie di malatie direttamente dipendenu. Questu articulu hè tutte di a prucessione di uceculu di ciliegie.

Quandu è cumu di trimiglià culioli?

In quantu à u tempu di a prucessione di uceculu di e cirè, questa dependerà di u clima in questa regione particulari. In u nordu, sta cuminciava à fà in mezi di Settembre, è in u Sud - à a fini di u Novembre. A cosa principal hè chì l'arbre hè in un statu di restu, ma a prima frette ùn hè micca avutu à u tempu d'esercite a so influenza nti. U pagamentu di u primu annu di vita ùn sò micca stampati, ma quelli chì anu più sughjettu sò sottumessi à a poda sanitaria, eliminendu i rami seculiti è malati. Inoltre, a preputimentu currettu di ciliegie in u vaghjimu significa rinfriscà a corona è sguassà e rami chì cresce in una direzione ind'a ridere, fricciate, croce, etc.

Per principianti, questa informazione in quantu à a pruning di cilieggi in u vaghjimu serà utile: una corona densamente densificata hè liberata da rami innevatate senza una volta, ma in 2-3 stagioni, altrimente dopu unu such grandiose podarè un arbre ùn pò micca surviglià. Quandu si removes una branche, deve esse da uttene almenu uni pochi di feglia in u culore, altri hè cutatu da cumpletta. Quandu accumincia u procedimentu di prima, hè necessariu di piglià à cuntà u tipu di cirasa, chì pò esse bushy è arbore. In questu, i prudutti annuncii sò abrupteghjanu ogni annu, perchè e rami laterali è e tinghji cù frutti vanu in crescita. Cù l'arburu, u travagliu hè micca fattu.

Comu chjamatu, a pruning d'un ghjovanu cherry ùn hè micca fatta, è in a razza adulta di u primu livellu, si allora di u zuccatu à un angulu chì ùn anu più di 40 gradi. Pudete creà un scheletru forti si quaghjera tutte e branche chì sustene di u più.