Cough after bronchitis

A bronchitis hè un dannu gravi à u sistema respiratorju. A malatia si sviluppa contr'à u pianu di u prucessu inflamatoriu in i bronchi. U sintimu sintumu di a malatia hè una testa severa. Cusì, u trattamentu principalu duverà esse diretta à a so eliminazione. Ma cumu a pratica vi mostra, assai spessu ancu doppu chì a bronchitis hè guarida, a tezza ferma. Questu fenomenu facenu tutti i nervi perchè si trovani a terapia seriosa, perchè ùn anu micca i sintomi principali di a malatia?

Perchè ùn hè micca turture cù bronchitis?

Immediatamente deve esse nutatu chì una persiste per questa una malatia ùn hè micca sempre terribili. À u cuntrariu, dopu à l'infuzione di i bronchi questu hè abbastanza normale. Cusì u corpu intenta purificà. Cù la tosa di i bronchi partenzi morti di a mucosa, i microbichi longhi, prodotti perikuluzi di e so attività, allergens è altre microparticulate irritanti.

Chì hè a tezzione residuale dopu à a bronchitis?

Ci hè dui tipi principali di puderi residuale:

A tette palla hè cunsidarata cum'è normalu. Hè carattarizata da a splutazione attiva di sputus. L'Esperti chjamanu produtivu.

Una tacca impunenti o secunda dopu à a bronchitis hè un fenomenu suspettu:

  1. Prima, cun ellu, ùn hè micca purificazione di i bronchi.
  2. U sicondu, per via di a testa seca, a cundizione di a mucosa in particulari è i pulmoni in general s'agrende. Tessuti delicate di l'organi respiratorii in contru stu fundale pò ancu esse puliti. In u teru, spasmi ineffettivi scumpressanu assai u paci.

Quantu a tazie dopu a bronchitis?

I medichi cunzidenu l'asciute di residualità, chì dura una à duie simane. In u stessu tempu, ogni ghjornu, avissi diventatu sempri è più veloce è pocu à pocu à pocu.

Se a tene persistiu più longu, è a cundizione di u pacicte ùn si migliura, hè necessariu di cunsultà medichi.