U sviluppu fetale da u mesi

Cumpagnia di e peculiarità di l'evoluzione fetali da mesi fa permette à realizà d'ottene chì impurtante per ellu è tuttu u gravidenza hè ogni ghjornu è ancu un momentu. U caprettu acquisteghja novi funziunalità, unicu à ellu, chì vi permettenu à vultà in u mondu è viaghjanu felice.

U sviluppu fetale in u primu trimesteru

U sviluppu di u fetu in u primu mesi di gravidenza hè literale à passà frenu. Dû zygote consisti di una sola cellula, l' embriione principia a furmazione, a larga di quale serarà circa 13 mm cù u fini di stu piriodu. À questu ora, un sistema di vapuri sangu hè stabilitu, per quale a flussu di sangu. Duranti questi primi 30 ghjorni di a so vita, u zitellu pò fà un marcatu di u cori di a testa, u cordone umbilicale, l'organi di l'audizione, l'olfazione è a vista.

Oghje in 3 mesi u sviluppu di u fetu porta à u fattu chì pisanu circa 30 grammi, è a so crescita hè quasi 8 cm. Pane di unioni sò furmati, ci sò punculidi è genitali, chì permettenu l'usà l'equipaggiu tipu di sessu per stabilisce u sessu. U picciottu pò respira, ma mentri stu prucessu si riduce per ingestisce è liberazione di u fluidu amnatuicu . Inoltre ci sò movimenti inconsciuti di i rudimenti di i membri, u zitellu hè ancu capaci di struisce è unclench the manichi.

Fetus in u sicondu trimesteru

Eppuru, quandu a 6 mesi u sviluppu di u fetu cessà di stà stante sorpresa, chì hè abbastanza normale. U so altu hè di circa à 35 cm, mentri u pesu pò esse 560 gramma. Sottu u capatoghju di a pelle pare avè un tessulu grassu, l'oculidi ponu apre e chjusu, chì furnisce una generale. U zitellu senti u so sonu da l'esternu è pò chianciri. I figlioli chì anessi nantu à questa data raramente survive, chì hè dovutu à l'imperfezzione di l'organi respiratorii. Ma l'equipamentu mudernu hè assai capaci di salvà una piccula vita.

Quasi una settimana prima di u nàscita di un zitellu finiscinu a so crescita, chì ùn si pò micca dettu nantu à l'accumulazione di u tecido adipatu. Oghje attivamenti òrgani è sistemi chì pare micca esse preparati per a vita fora di u corpu. A pelle cambiassi u so culore è diventa rositana. A mamma deve esse preparatu per u fattu chì u so figliolu pronta decide di diventà un membru integanu di a sucità.

Infatti, u sviluppu di u fetu da i mesi di u gravidenza hè u prucessu più maravigghiusu chì ùn pò micca esse riunificatu artificiale, è chì solu u corpu femminili hè capaci di. Ancu a medicina moderna ùn hè micca putente di predizione è seguitu accuratamenti u sviluppu di u fetu è u zitellu per mesi, chì abbandunà assai incariti è misto. E quellu chì ùn deve mancu sapè tuttu ciò?