Carne di casu in foil, furnite in u fornu

Un accesu culinariu cum'è un fuljettu vi permette di coccu maggiormente culinaria, culurite diliziosa è gustosa. Hè sopratuttu cù e cumpagnia di a carne di coccia. Quandu u puddicu di furmellu nantu à u filu in u fornu, u so sapuri naturali hè cunservatu, è l'accumpagnamentu piccile chjude a carne cù gustu urente è speciali.

Opere i più belli ricetti per a cugliera di carne affettata di e diverse parte di a carcassa di porcu. Aduprà, è u risultu superà e vostre expectazione.

Pork baked in filu in u fornu cun un pezzu - ricetta

Ingredients:

Per spicificari breading:

Preparazione

Hè megliu affucà un colpu di porcu o una spalla di porcella in u fornu in una papila. A carri hè strata più grassa, è per quessa sarà più sucu è suave. Un pezzu tutale di purcinu hè lavatu, seccu è fissatu cun una piccante mistura. Per fà, aghjunghjeghjeghji di craimi è pitturi di pepite dulce in un morteiro, mischjà cù coriandro, noce moscata, pepino biancu è cumin, aghjunghje salinu è mischju. Inoltre, avemu pulitu è ​​cut in a meza l'uglu di l'agliu è nantu à taglioli dighje di zappagine. Facemu un taglije in a carne cun un cuteddu è inserisci aziende è carotta in elli.

Ricivutu è spertu in spezii, una fetta hè stampata in dui taglioli di foil, avemu pressu, dà a carne una forma, è lasciate quasi un ora pè cambià. Allora pozzate a carattere nantu à una baking a furmazione à un incruciutu à u 190 ° furdu. Cume quantità di cocerà a carne di carne in filu in u fornu, depene da u grossu è di a dimensione di a carne, in quantu à e posibilitate di u fornu. Cum'è a mediu, per quessa, cum'è noi, un chilòmpenu chjucu, una ora è ora è abbastanza. Dopu u prucessu di furmagliu, vultate u furmagliu da a cima, cambia u regnu di tempurà à 220 gradi è pate a carne sottu à a grazia à quattru quinze minuti.

Pork baked a cappella in u fornu in filu

Ingredients:

Preparazione

Per a preparazione d'una "accordione" di carne, u loin best pork, o cum'è ancu chjamatu in certi rigioni "muntagna". Per principià, l'lavamu è siccà secondu di cunservani. Allora facemu crucciate à u centru di centu metri annantu à a bocca di carne, ma micca cutà a carne à a fine per guardà a integrità da avà. Avà uniamu a carni cù u salinu, pepite moltu, spices e herbes, senza mancanza di l'incisioni, è lasciate durante un pochi d'ora per marinate.

Intantu, u furmagliu dura hè cutatu in pate cù un spessu di trè à quatre milimetri, è i pumati sò cutiti da tazzi about cinque milimetri. È ancu avemu purificatu l'alliaghji è i pranzi di shinkuem.

In issi tracce di a fetta d'ave promarinata, appricamu nantu à u piattu di u furmagliu, una mugette di tomate è parechji plates d'agliu. Portanu u "accordione" cù un filu per ùn esse disintegratu, u segellanu in duie capasti di foil è ponte in un furna pre-caliata di 185 gradi. Portemu a carne à questa tempura per una ora. Dopu à u tempu hè ghjuntu, vultate u frascatoghju fora di l'anziani è dà u marmu in carne cumu nantu à a parrilla superiore, aghjunghjendu a temperatura à 220 gradi.

Prestu, lasciemu un pocu, è da turnà à un pianu bellu, decoratu cù foglie d'ennigre, è sirvutu à a table.