U melone di Dandelion - cucina

Per fà preparà a melata di duca, avete averà aspittà à a primavera, quandu i campi sò chjappi incù i fiori giallo macchiati. In questu casu, culleghjani i dandelions sò sempre in certi posti: distanza da a cità, in i spazii purificati. Dopu a culura, i fiori freschi sò preparati immediatamenti, è u schema di cucina di questu marmellu difiere pocu da quellu adopru per i dolci di u fruttu o bacca.

A ricetta per u melone di lione

Prima di a preparazione, i fiori si devenu esse preparatu d'una certa manera. Prima, i dandelions immediatamenti dopu à l'assemblea analizà nantu à u paper è si n'andò da parechje ghjornu, durante stu tempu i crawl all living creatures, un locu per ellu ùn hè micca in a ricetta per u melatu. Dopu, i fiori sò ancu lavati è secchi.

Ingredients:

Preparazione

Prima di pudè cocilu di u meli di lumi di leone, avete bisognu di fà un zuccaru simplice di zuccherinu. À questu endemazione, a quantità di zuccaru hè spurtatu una petite parte di l'acqua è u focu. Quandu tutti i cristalli di zuccaru anu dissolute, è u sciartu trasparevule, u tagghiate cù i bianchi di u dentru hè aghjuntu à queste è falla a ferita per 20 minuti. Dopu à u tempu chì hà sceltu, u zuccu di u limonu si spremitura in u sciroppu in modu per impedisce u susseglientallu, è da lasciate per friddà. Allora u ghjocu è spedinu di ghjuvatu, è i fiori sò strinciati. L'arriculu resultanti hè tornatu à u focu è cocciutu à 20 minuti. Meli prestu hè sburatu in cuntenuti sterile è crescenu.

Cumu pruteggiri u melore di dente di leone in casa?

Meli di i bianchi ci ponu esse sustitutu per u melellu ordinariu per quelli chì anu sclusatu da a dieta di i prudutti d'animali. A diversificà a basa di ricetta pò esse additivi aromaticu interessanti, cum'è una vellula di vigliacchja, chì decisu di mette in u pruduttu dispostu cumu a ricetta per di seguita.

Ingredients:

Preparazione

Prima, piglià u sciroppu. Per a so preparazione, u zuccheru deve esse spressu in l'acqua è si n'andò in un caldu pianu. Dopu avutu fogghiu, u calori pò esse aumentatu è sia u ghjocu cucinu à cocca di 5 minuti. In un sciroppu bubbling, pusendu i fiori di lumiunatu è bassa u caldu. Trascendu i dipiegli di coccu per circa 20 minuti, aghjunghje u foglie di vainilla di finde, una striscia di scorcia d'aranciatu, è scumpete u zitellu di limonu. À a fine di a cucina, rinfriscà a prugne di a melia di u focu è lasciate per friddà per un ghjornu, senza scuntintà di scopre tutte sguardia cù una tapa. Dopu avè rinfriscatu, u melellu hè filtatu, torna u focu nantu à u focu è cocilu per altru 20 minuti, ma sta volta cun un fasce degnu.

Meli prestu hè spartu cù i pignotti fati è friutu.

Cù cottu u melio di lu le dandelion?

In questa reçette, i fiori di dente leone sarà più di manzili, u pruduttu finitu serà ancu più diliziosu è aromaticu.

Ingredients:

Preparazione

Trascorre i fiori chjappesi di dandelions è pezzi di manzari cù l'acqua, aghjunghjenu zucchero di limonu. Lassa ogni cosa à fogghi cun un fasgianu fughjutu di circa una meza ora. Dopu un pocu tempu, filtre a mezubia per una gase coperta cù un tamarzu è scrive da tutte e cose. U zuccaru resultanti hanu un rico culu amaru. Dopu, u zucchinu pò esse pesa è aghjunghje una massa di zuccheru simili. A mistura hè tornata à u caldu mediu è cottu, alcuni a densità desitati.