Lady Gaga hà acquistatu una casa nova è diventerà una sola mamma

U ritrattu cù Taylor Kinney obliga a Lady Gaga a ricurdà i so valuri di famiglia. U cantante, chì era statu cundottu in a fe catòlica, admittemu issa a pussibilità di u nascita di un zitillù fora di u sposu. A strada, avà principiatu à ghjuvà a so famiglia di famiglia compru una casa nantu à i Hills di Hollywood.

Un transitu di successu

La semana passata, Stephanie Germanotta diventò 30 anni in u patrone di a palazzu, chì appartene prima a Frank Zappa. A casa, chì si trova in a prestigiosa zona di Los Angeles, Gaga hà compru per 5,25 milioni di dòvii da i zitelli di i musicali.

In u novu spaziu domiciliu cù un spaziu di 650 metri kwadri, induve hè un studiu di scrittura, u cantante ùn pensa micca solu di circà l'ispirazioni per scrive novi canti, ma ancu per crià i zitelli.

Desire à diventà una mamma

Sicondu i medii occidintali, Stephanie hè diventata in sibilia cù l'omi è ùn ne anu più duvete a so energia in a creazione relazioni stabile cù l'obbordu di crià una famiglia, perchè ella hè sicurau chì, com'è solitu, finiscinu in un "pshik".

Leghje ancu

Sicondu l'insideru, issa Miss Germanotta, chì hè un Cattolicu, hè dispunìbu di passà a so energia di vita nantu à una sola persona - u so avvirtimentu futuru.