Amarezza di marmellata

Per quelli chì ùn vogliu micca mancu una marmellata dolce dilettante, offre noi ricette per preparalli manciari di casa. A diversità di u compru, un tali produttu ùn hè senza mancu di conservatori è di altri periculi.

Cumu fà fà marmellata in casa cù gelatina?

Ingredients:

Preparazione

E gelatina ùn si manca senza gustu pozzu in una piccula parte di acqua fredda è esci di i minuti per trenta. Pigliate l'acqua in u ladle, fate in u zuccheru è fretce à foglie è fracete, è prumove in tuttu, chì tutti i cristalli sò disposti. Dopu quì, sminu u calore di a planica è pour gelatina cun sapori di frutta o bacca. Trasfurmà dinò in massa per dissolve tutti i granuli gelatichi, dopu chì aghjunghjenu inchinu di lamessi di gelatina è impediscenu di cumpressione.

Fighjemu u cambiamentu in a cunsistenza di a massa, è quandu si cumincià à ginxevule, l'avemu spurtatu nantu à molde di silicone prestu. Hè bisognu à fà smaravigatu anticipu cù un oliu di napkin o sprinkle with oil spray. Quitemu u muffitu cù i sputichi nantu à u cunfine di u fretru è dà di entre oghje à doce oghji à frigorifíce.

Avà scumpete u masticu di masticu da i moldi, lasciate à seccu à pocu minuti for 10 minuti, da sè di i persequità, andemu in zuccaru o in azùggia pulita è godi.

U zitellu di masticu di i zitelli di u succuu - ricetta

Ingredients:

Preparazione

Per i zitelli, pudete preparà un marmellata senza avutri additivi aromatiche, pigliati com'è basa per trattà i zuccadori o zuccherinu. Hè megliu megliu se u zucchinu hè frescu stampatu, è ùn hà micca acquistatu in a tenda.

In una piccula quantitatu di zucchero, trasfurmà a gelatina è esci da quasi trenta minuti. À questu tempu aghjustate u zuccu di u sucre cù u zuccherinu in u scoop è calenzinu, stinzendu finu à chì i cristalli anu dissolutu. Aghjunghjite a gelatina inchjata è stirate chì permette tutti i so granuli à dissolvi in ​​u sciroppu. Filtre a massa per un filtru finitu o gasa è purtava nantu à i moldi preparati per a marmellata. Hè megliu smaravanu anticipu un oliu ricchientu o sprinkle cù spray d'oliu culinari.

Dopu chì u funnu di a marmellata hè stata cungiata in u fretu, è per questu avemu bisognu di una media di deci ore, sguassate di i moldi è, se vulete, spruvà u zuccaru o u zucchero in puli.

Mastice di masticà cù i vostri mani mani di currantia negra senza gelatina

Ingredients:

Preparazione

U principiu di preparazione di sta marmellata differe significativu da u prucessu tecnulugicu descrizzione in ricetti antichi. Comu cuminciate, lavare di frutti madùri di currantu nìvuru friscu amu piaccionu da tartini o da tostu cù una licenziale, poi pozzu pour una massa d'acqua fogera calde a fiaczava, foglie un paru di trè minuti, dopu chì l'avemu l'asciugammi in un tamarzu, è tira à u cumpunenti forti. Cumplrendu in bagnu à zuccherinu puree, putu à focu è fervente, affixannusi, finu à l'ingrossu di a massa. Avemu poi putemu in un pappagallo di caleperu coperta cù pergamone indututu, è pusendu in u fornu per secare. Per questu, aghjustemu a pratica per trenta minuti à una temperatura di 170 gradi. In certi casi, u tempu pò esse diventendu secondu a densità iniziale di a massa di bacca.

Avà cutatu a marmellata in fette, anch'elli cù un zucchero in puli, mischju cù u zuccherinu di vellula, è guddà.