Imposingure tile in u bagnu cù e to mani stessu

U Tile in u bagnu hè unu di i megliu, se à u migliori, modu di finishing. Cumu simultaneamente sirvule cum'è una prutezzione bisogna contra l'umidità, u moltu è fungus, è à u stessu tempu crea un apparenza assai esteticu di a sala. Allora, chì hè a tecnulugia di e stile in u bagnu - hà amparà in u nostru articulu.

Master class in tiling in u bagnu

Imposingure tile in u bagnu principia, sicuru, cù a preparazione di superfici. In questu casu, i mura di a stanza. Ci vole à esse stati è primed. In u risultatu, una superficia liscia è liscia si deve esse acquistata, chì deve esse marcatu sottu à u futuru tesettone è anu da u prughjettu di a guida per una stijja d'alta qualità è liscia.

In i cantoni, marcheghja linii vertichi, à quale avemu urientatu in u cursu di u travagliu.

Ciò chì hè necessariu di stabiliscia u tile in u bagnu cù e vostre propriu mani:

Secquenza di travagliu nantu à e stile

Emprendini aduprà da u cantonu di a stanza nantu à a guida. Prima, preparanu a cola in secca cumu e struzzioni scritte nantu à u pacatu.

L'arricchemu in porghje alcune forse chì ùn hè micca siccatu. Imbulighjate u mistu di cola seca cun un perforatore cun un attache di mezcler.

Aghjuntemu a suluzione adhesiva durante 5 minuti, cunfundite una nova è aghjunghje à u travagliu. Prima, pusemu un slide de cola in u tile, fate cù una pignata nata, è fretallu bien in u tile finu à ottene una capa liscia. U tagliu di a spatula hè di 4 mm per i muri è 6-8 mm per u pianu.

Priprinu a pezza a stampa mancu à u muru, sperienza sulla, applicendu movimenti rotacionale. Cusì, facemu tutta a prima fila.

Ùn vi scurdate di sparta culu cù crucii. Se vulete prune u tesette, utilice un cortador. Controla constantemente a planità di u tile cun l'aiutu di un livellu. Quandu a prima fila hè pronta - travagliu più forti va più veloce, perchè avemu dinuncià a verticali è u horizontal.

Per i sockets, i pipi è l'altre cumunicazione, avemu bisognu di aghjunghje ghjustifiche à a razza. Per fà quì, facendu per eseguisce u contellu cun un furasteru specialu usendu u metudu. Acchianate e so tocu cù u sciccarellu successore.

Quandu e so raghji sò stati nantu à una parolla, avemu sempre in seguente. In e cantone insegamu moldamenti.

In l'ultimu postu aghjustemu i posti complicati cù i pipi.

È à a fini aghja u so funziunamentu cun una mutazione speziale cù una spatula di gomma.