U palazzu di Sheikh Said


In u nord di Dubai , in a so parte più antica, hè unu di i famosi musei - u palazzu di Sheikh Said (Zayd). Dopu una ricustruzzione a grande escala in u 1986, parechji esposizione abrammu quì, attraendu assai visitatori à stu locu. U prezzu di dirittu - un centesimu, ma pudete vede quì assai interessanti.

A storia di l'apparizione di u palazzu

In u XIX seculu, particularmente per i ghjeli di a dinastia Macthum rimanenti, era custruitu un palazzo biancu, da i finestri di quale una bella vista di u portu apertu. L'edificu hè una vista impussibili è putenti. I so muli gaddidi sò fatti di coralli, chì sò cuparti da una strata di cal è gypsum. Sta tecnulugia di a tecnulugia permette di stà in un locu frescu in a stanza. Inoltre, i torres di venti di venti si usanu quì - un tipu di sistema di acumudamentu di u seculu prima l'ultima.

Chì ghjè interessante cù u palazzu di Sheikh Said?

U bastimentu hè tipicu di l'architettura arabe di u tempu. U palazzu si componi di dui pavimenti, induve si trovani parechji esposi exhibimenti. Quandu u secondu terre serve com a residenza di a famiglia di i ghjeli, è sottu sò i salotti di vita, i stanzi è a cucina. U corta salvu prutèggiule protettiva di l'abitanti di i venteddi calchi da u desertu. Avà u secunna piastra sustene una vista maravigliosa di i raffiati in l'urizzatu è a superficia di l'acqua di a baia. I posti sò altri bultelli limiti, venti aperti è lattices inciso.

In più di funzioni architettoniali, u palazzu-museu hà assai cose interessanti. Sò cullezzione di pitture, segni, ritratti è litografie chì dite una storia maravigliosa di u sviluppu di l'emirate in illustrazioni.

Cumu à u palazzu di Sheikh Said?

Per visità stu beddu palazzu, pudete piglià un taxi o piglià u metro , andendu in l'estazione Al Gubeiba. 500 metri da a sera è serà u palazzu di u Sheikh.