Abbigliamento amarillo

Sì appartenenti à a categuria di mutandine chjaru è strangetti, o in contru, modestighjate cuncessivamenti, allura l'azzurru amarulu hè simpliciamente bisognu di esse prisenti in u vostru utopia. Dopu tuttu, hè cum'è un raghju di u sole, pò fà chì a vostra rilieva brillanu, anche u cambiante tempesta di primavera.

Qualessu stilu à sceglite?

I mudelli più reale di un mantellu giallu è sta stagione sò dinò:

A longa pilia gialla femina di questa stagione hè ancu presente, ma ùn piace micca a pupulazione cum'è curta. Piuttostu spessu, e zitoni ellu sceglia i so mudelli, à u minimu ghjinochji Questu hè duvuta à a cunvenzione di l'armata, è di u fattu chì u culore giallu hè un pesu di marmaru è ùn pò micca esse postu nantu à u slush.

Cù que di portanu un mantellu giallu?

A cumminzioni classicu di u giallu è u biancu hè adattatu per i zitelli chì ùn sò micca spende da a ghjente. Perchè più valenti, vale da inizione in esperimenti è di pruvà à cunglite un capeddu suchju cù un corru verdu è turcu. Pò esse un pezzu verde o un vistitu turquoise. Pudete vulete usà un panchisu cuntrastante à un mantellu sugnu, per esempiu, rossu è spremborrante.

Per un portanu ogni ghjornu, pudete combine stu mantellu cun jeans. In questu casu, se u mantellu hè cutu liberu, allura i jeans sò adattati, è u mudellu furnitu hè megliu cumminatu cù i pantaloni anziani . Cu curaggiu, bisognu à combine un mantellu curtu cù faldi longu è vistimenti, per quessa chì l'imaghjina ùn hè micca un'esciata. Sutta u mudellu cù manichi curtite hè di cumprà guanti longu.