Cume a cuculla lingua di vacanza?

Per assicurà chì u platu coccu ùn sarà micca successu, sceglite u lignu novu di u ghjovanu animali. Hè più chjucu in tene, ùn deve micca bisogni effervescentu è dannu (corti, lacrimi). A superficia di a lingua fresca hè grisese-rosa, hè elàsticu è densu. Se ùn cunnosci micca u cottu bistiscensu bè lingua, anu ricordatu a regula simplice: quellu di cottu stu platu necessaria un minimu d'ingredienti è assai assai di tempu.

Coglie a lingua per insalata

Vi parvaraghju cusì cun u lignu di cecchè per fraccià in pieni ( insalati , zuppi, jellies ). Per fà questu, deve esse finitu, ma micca coccine.

Ingredients:

Preparazione

Immigginà a lingua in acqua tibia for about 20-40 minutes, sguassate quillu a terra cù un cuteddu è un sbagliu. L'aghjunghjevenu in una tavuletta, fate l'acqua (per volumu, quandu copre a lingua di centimetri per 10-12). Quandu u bagnu d'acqua, caccià a scuma è tagliate a meza ora. Cumpigliemu u sonu tuttu u tempu, dopu aghjunghje upertu, foglie foglia, scurcizzate, ma micca cut cureddi è carotta.

A risposta di a quistione di cume a cuculla lingua di vacca correctamente, avemu da apre i sicreti di a cucina. Brew la lingua in u focu più chjucu cù un caldeu minimu di caldu. Per fà a carne carica, fate per 2 ore. Solim brou 10 minuti prima di a fine di a cucina. Quandu a lingua hè welduta, deve esse pulita. Per fà questu, dirittamenti direttamente da l'acqua di furiu, fate mette in acqua di ghiacciu: pudete foglie assai friddu da u grigiu, pudete stallà a meza ora in u locu, o aghjunghjenu lattice di ghiaccio. Dopu à 20 minuti, a pelle rinforza falà da a lingua, pò esse cutata.

Cume a cuculla lingua in una multivariate?

Sì ùn vogliu vultà nantu à a stufa, o ci sò altre cose, o avete bisognu di abbandunà a casa, avemu l'usu di l'equipaggiu mudernu.

Ingredients:

Preparazione

In u primu stadiu, macerà, nettu, mette in un tastu, fremu acqua, aghjunghje ciuci, zappanu e spices. Scegli u modalità "Varka" è, sughjendu a tonda, mette u cronometru per 2 ori. Cumu pudete vede, furmisce a lingua di vacca hè simplice, duvete è gustoso, cumplementà perfetta à l'insalata o attu di un fucili.