Vake Belyash

Unu di i platti più famosi di a culle Bashkir hè u Belyash (Belyash), chì hè una tipu di bun cun carnacciu. Hè preparatu in un forno o u fornu, u esce cusì diliziosu chì unu avete pruvatu, avete da vulete cocinari.

Se ùn avete mai pruvatu questu platu, ma vulemu fà in casa, vi diciaraghju cumu per preparà un saccu di bianchi.

Bucket Bucket - ricetta

Ingredients:

Per a prova:

Per u riposu:

Preparazione

Agghiunisce u salinu è u soda à a farina. A margarinu grassa è mandà. Agite tuttu. Pour kefir in questa mutazione, fate l'ova è amassi a pasta. Scopre in un cinematograficu di l'alimentariu è mette in a frigorifera durante almenu una meza ora.

À questu tempu, scorcia e cipolle è i patati, ci tagliate in pochi cazzi, cut lamb and mushrooms, mettite tuttu, u salinu, pepite è aghjunghje un vetru di acqua. Piglia a pasta è tagliate patee cù un diametru di circa 10 cm. In u mità di ognuna pute nantu à una cuchita di carne piccata, nantu à un pezzu di foglie d'aranciu è prutegge u cunfettu, affinchendu un petzu furtuniu in u mità.

U fornu scaldate à 200 gradi, fassi l'arghjintinu, facia nantu à una vacuna è a coccia per quattru 40 minuti.

Vak belyash in tatar - ricetta

Ingredients:

Per a prova:

Per u riposu:

Preparazione

A ricetta per a pasta di cucina per un vinu scherzu hè sìmulu à l'antica. Mentre ch'ellu serà difendita, pudete trattà u riposu. Cù cebari è patate, scorcia e cugliera è aghjunghjenu i vegetali. Cumbene cù carne piccata, meri beni, aghjunghjenu salite è pimentu à u gustu. Scacciate a pasta, tagliate e tazze, a tagliu di un platinu, in mezzu di ognuna nantu à un pezzu di foglie, fate è, suttendu a massa, fate u belyash, affinchendu un petzu furtunatu in u mità.

Coperta u pergamena cù carta pergamosa, stà nantu à i bianchi, fugliate cù l'ova sulati è ponu in u fornu, cale à 200 gradi per 40-45 minuti.

Nota chì a pasta per un buccu di biancu deve circate necessaria hè buttery, ma frescu. U riposu di stu paniu pò varià, quarcunu mette una misura di carne è purcina forcemeat, qualchidda aghjunta ancu u pollulu, qualchissia taglià tagliate pezzi di corda o porcu, ma a pasta di vaccini hè una parte integrante di stu pane chì guarantisci bellu risultatu.

Comu si puderete un bacon?

Ingredients:

Per a prova:

Per u riposu:

Preparazione

Da a farina, ova è kefir, amassi una pasta elàstica per u tank scherzu. Divide in bolii è scacciate ogni ghjornu in un pastellu cun un grossu di 5 mm. Carne e legumi sbuchjulati in pezzi petite. A staghjone cù spices, salce è pimenta è mischjanu bè.

In u centru di u tile pisci u fugliale, in cima di un pezzu di mantra è cuddà i fili di u mantellu biancu in modu chì avete un saccu pezzu cù un pezzu. Scambià i belyashi nantu à una cuperta di coccia da u pergamatu, fette ognunu oghje u ovu è mette in un forno, calore a 200 gradi per 40 minuti.

Duranti a cullezione 3-4 volte, fate un pozzu acqua (1 culletta) in i cracu in i belyashas, ​​perchè ùn sò micca sicchi.

Sì avete cunnisciutu ancu tanti vaccinati, pruvate à fà qualcosa ancu più pocu cumu, per esempiu chebureks cun u furmagliu . Bonu, o pigliate a nota di a ricetta per un cubu .