Banicza - ricetta

Banicza hè un pezzu tradiziunale di cucina búlgara. Questa pastela strata di una massa senza pezza pò esse preparata cù parechje cunchjenu, ma in generale per questu fiancu usanu u furmagliu. Chì per elettu per voi - deciseru per sè stessu, è avaremu simu di voi parechji recette uriggini originali per cose banitza.

A ricetta per a banitza bulgarian

Ingredients:

Preparazione

Cume fossi banitza? Prima faciamu una pasta. Per fà questu, mischjà in una farina di pane, acqua, oliu vegetale, u zuccadoru di limonu è u sali. Allora pigliate tuttu ciò chì in tuttu, mette in un cinematograficu di l'alimentariu è a mette in un locu caldu per una ora.

Intantu, facemu u riposu. Brynza finamente chopped or rubbati in un grossneru grossneru. Aghjunghje l'ova, a crema agria è fate beni finu à ottene una massa homogeneia. Hè tuttu, ripieni per un pezzu búlgaro call banitza hè prestu! Dopu, pigliate a pasta è dividite in 4 parte. Prima, trasfurmate e pezzi un pocu cù un pappu arruinatu, è poi cumentu stese. Cumu seguitu, a testa striscia hè uniformu lubricatu cù u riposu. Leave free about 2 cm da ogni alune. Allora aghjustate i costi di a pasta, è torna tuttu in un rotulu. Formate a furmagliu focu incù u oliu è mette in u centru di u roll. Da l'altri e trè pezzi di facemu u stessu flagellu è avete in u primu, facennu un spirale. Lubricate a cima di u pastu cù una yema moltu cù mantra, crema agria è u riposu di u riposu. Preheat the furnu à 180 ° C è afficheta di 40 minuti. U pastusu hè moltu sprinkled cù l'acqua, coperto cù una siccità è surtite da 30 minuti. Hè tuttu, a banitsa cù u furmellu hè prestu!

Banicza cù a zucca

Ingredients:

Preparazione

Per preparà u riposu, zucca chì a zucca cù un grossu faglia. Puderete aghjunse u zuccaru, nocè finamente piccolo, cìdru di aranciu è cannella. Tuttu diluzione cunzuddinà Banicza cù a zucca hè preparata cum'è cù u furmagliu. Fate direttamente prima di serve, pour u pasticcellu cù u zucchero pulmuniu.

Banitsa da pita bread in multivarka

Ingredients:

Preparazione

Per fà u panicu in un multivariate, piglià u furmagliu à a castagna è appicienti à seguità cun un forchetta. U furmagliu di furmagliu nantu à un grossneru gruzeddu è cunglite cù curda. Puderete aghjunghje 3 olii, verbi finamente picchi è salinu à u gustu.

Ogni pezzi di lavash lighjanu à lubricate cun un mantellu moltu è nantu à ogni chjucheghja finita ancu u riposu. Allora aghjustate e foglie in rotuli.

In un colti multivarka espansatu in a forma di una lavash spirale è di l'acqua cume abbastanza regula cù crema agriturismi. Emu setà u modu "Baking" è coccia u pastellu durante 60 minuti finu à chì una vapeur d'or turrare.

Banitza cù carne

Ingredients:

Preparazione

Allora, puderebbe manghjà a carne piccata in una padedda, pour un pocu acqua, coperta cù una tapa e pate nantu à u focu linu durante 30 minuti. Allora salinu, pepite, aghjunghjene cumin è cunglite assai. Ogni laminativi di pasta di bocca sò tagliati in chjazzi, oiled, mette a carne freschina è impannillata in un envelope. Trasfurmenu tutte e squadre fermu in un pappagallo grezzu è fate una furcedda per ogni puntura. Agghjunghjini unghji tutti cù alchimia cù l'acqua di carbonatoghja, cù e so salsicce. Agghiastezza u pane in un forru preinfirmatu à 180 ° C à circa 30 minuti. Allora u pastellu finitu hè sbrizziatu cù acqua fridda, coperta cù a spugna, è hè stata abbandunata per 30 minuti per falla lampò.