Peking duck - ricetta

Comu a maiò parte di ricette di altre cucina in u mondu, a ricetta d'ànima Peking hà parechje variazioni. L'uccellu pò essa ch'hè stufa o semplice in spezia, è u prucessu di coccia pò piglià da parechje ghjorni à parechji ghjorni. A più bella ricetta d'u pugnu in Peking, avemu tentatu di cullà in stu materiu.

L'ànitra Peking hè una ricetta tradiziunale

Di solitu l'ànitra in Pekin avale davanti à l'abbitanti in una forma: l'aghju tutale hè cupartu cun vernice bramante, cottu nantu à basa di salsa di soia, meli cù l'acitu o hoisin. À u listessu tempu, a quantità di grassu sottu à a pelle ùn deve esse minimu, questu solu pò esse uttene da un fuchju prolongatu à bassa temperature. Questa ricetta per l'ànima in Peking hè presentata davanti.

Ingredients:

Preparazione

Prima di cocilu, preparanu un carcassi di l'ànitra. Per fà questu, rinfriscà l'ave è tagliate l'excrementu grassu. Tagliate a punta di l'ali è trasfigurà a carcassa cù un scalu in tutta l'arraggià e l'aluzzi più densi à u pettu.

Portu un filtru 1,5 litri di acqua è diluce in u melu di acqua di ferita, u vinu è di a salsa. Disolvi u fustu in acqua fria è di scorri à u glaziu feritu. Aspettu finu à chì u glaze spumante, sguassate di u calore è fassi un pienu in questu. Pigliate l'uccolu, è poi di novu. Doppu u so travagliu, rinfriscà a carcassa annantu à u cuntinuu cù u glaze è lasciate à seccà in una zona ben ventilata per 4 a 6 ora.

In un forru preinfirmatu finu à 180 °, fate u panu cun una poca cantità d'acqua. Pundu l'ànò nantu à a panettore. Prima di 30 minuti anziane, da 45 più nucussà, è torna à facenu a meza ora, allampendu, finu à chì l'ànò hè brusgiatu.

L'ànitra Peking hè una vera ricetta

Una ricetta centu d'un ànitra ùn ùn implica l'usu di glaze, in u so armatu, l'uccolu hè strufinatu cù una mischjuta tradiziunale cusì picchina, chjamata una misura di cinque spezii. A so cumpusizioni chjamata canna, anisimu, fioufo, clavu è Pezzu di Szechuan, mischju in proporzioni ugguali.

Ingredients:

Preparazione

U sicretu di una crustata croccante ideale nantu à un ànecu hè in a so seccità perfetta, è per quessa, dopu chì l'acellu di a carcassa secca a pelle cù una siccica, solu cunfluisci cù u salinu è una misura di cinque spezia. Trimate u ghjudiziu in dui pezzi è aghjunghje l'uccello cù un corpu da l'internu. Purtate l'ànò in un forno di 170 gradi per una ora è mezzo, dopu à u tempu scorri l'excrementu grassu è sullivanu a temperatura à 200 gradi per altri 20 minuti, perchè chì a cutícula capita cù un rubore.

Servite l'ànò in Pekín, cun pancetti rossi o tartini, accumpagnati da salsa. A ricetta di a salsa d'ànima per Peking hè elementu: mettite a salsa d'hoisin cun una gota d'oliu di sésamo è una cullizzioni di l'acqua. A salsa hè utilizata à spàrghjela nantu à pezzi d'ànecosu cù l'aiutu di piumi verde.

Peking duck with all - recipe

Ingredients:

Preparazione

Rub ale di garlicu cun pezzu di salitu in u paste. Distribuisce e stufa nantu à tutte e mure di a cavità in a carcassa d'un ànec è mette un paru di piumi verde. Scrivite una cavità o fiscanu una pelle cù spalle. Cogliu 1,5 litri d'acqua di fogghiu cù u vinu, a salsa di soia, u melu è l'acitu. Dienti l'uccello in un marinatu di zuccaru durante 3 minuti, sguassate è lasciate è siccà in limbu in u frigorificu per 12 ore. Agghiari l'uccellu durante una ora à 200 gradi, lampèndusi in mezu di u focu, è dopu à un pocu tempu, fate a temperatura à 190 gradi è abbandunate l'ànima per altri 20 minuti.