Cheesecakes avec cottage cheese in the forno

Cheesecakes cun quagliu cottage - una di l'addiziune più amatu à u tè, familiar à a maiò parte di i cantine di l'edizzioni. In questu materialu vi fighjassi micca solu à a variazione classica in a crema agria, ma ancu per ricetti più moderni cù un raffinamentu di baga o untuvatu cottage cheese.

Cheesecakes avec cottage cheese in the forno - ricetta

Ingredients:

Per rive:

Per cumpagnia:

Preparazione

  1. Accuminciate aduprendu l'elementu chjave - a mezcla di curda per u riposu. Acieranu u furmagliu cù u zuccaru usualmente, a mità di u lattice di mantra è u ventu di vainilla. Quandu avete una bona parte di a consistenza propria - pronta.
  2. Sittintate, cunnette l'ingredienti rimanighjenu da a lista. Suppiglia a pasta di u zùccheru di canna, se vulete dà buns un gustu di caramelle caratteru, o sustite cù una quantità similar di zuccherinu biancu.
  3. Trascendu à a secca di u kefru è amassi a pasta molta, limosa. Divide in porzi, fate cuddà in un tourniquet, fugliale cù u to palme è pone a preparazione preseluta.
  4. Pateurà u rollu è u mandarà à cocilu à 200 gradi 25 minuti.
  5. Biscotti aranciu cun una mezchea di crema agria cù u zucchero pulvese è u latte. Fate buns immediatai dopu avè chjinatu cù glaze.

Cheesecakes avec cottage cheese da pasta di levadulare - una ricetta in u fornu

Ingredients:

Per a prova:

Per u riposu:

Preparazione

  1. Tutte l'ingredienti da a lista di "per a prova" sò colpi in a tazza di u prugramore di l'alimentariu è amassi a pasta lisa. Pirmettenu ch'ellu vinissi, stand and divide in porzi.
  2. Ogni pezzu ghjustu in una cinta è ripone u rimplamentu di i rubi, cù u zuccaru, u casgiu è a mantra.
  3. Rola a pasta in un rotulu.
  4. Bolli di seche per una meza ora à 180 °.

Comu si puderete pasticci di donu senza dolci di pasta di pasticcerie

Ingredients:

Preparazione

  1. Imbulighjate l'espinacasi sirvuti in una padedda secca cun quagliu cottage, furmagliu rossu è u casgiu crema. Salsanu u salinu.
  2. Rola a pasta è dividite in tette.
  3. In cima di ogni ghjallu u rinu è rullu cù un babbalu.
  4. Agghiunciu à 200 gradi per 15-18 minuti.