Atsidantera - pianta è cura

Sì i finestri in u vostru appartamentu face sud o sudu-est, a pianta d'interiors di l'acididdu serebbe maravigliu. Florale azidantera riferisce à i pianti amatori. In spessu, hè cultivatu in sereraghju, invernadera, ma pò ancu cultivà in un pignore ordinariu è fiori cun regitazioni envigliate. Hè permessu di cultivà nantu à a terra aperta in l'estiu.

Esternamente, u fiore di sta pianta hè assai simili à u gladiolo di solitu. Zev hà un scuru rossu è biancu è biancu. Tradizionalmente, u piriu di fugliale abbastanza cascata nantu à a migità di lugliu, ma pò cambià da dui à trè simane. Hè dipende di e cundizzioni in quale l 'atleta creci. Un pruduttu di bagnu pò pruducerà à l'11 òspini, è, à u stessu tempu, sò dui o trè d'elli sò revelati. A diversità di parechje altri pianeti d'altitudine, l'atleti hà da piacè un pezzu senza solidi cù fiori maravigliosamente belli, ma ancu cun un scentolu sorpassante, discretu è dulore chì ùn hè micca avuratu. U gustu hè ricordese di a fragranza di làssula è narciso .

U fiori di l'acidata dura una quatru settimana. Quandu l'ultimi fiori s'abbicinu è cadunu, hè bisognu di taglià a spike di fiore. Questu impedisce a furmazione di e zicchini. Malgradu u fattu chì a foglia di l'Acidanters ùn ci hè micca assai esteticu chì viranu in u vaghjimu, a pianta pruteghja assai dignificata grazie à u criaturu crescente di un culore verde scuru chì conserva u so culore finu à a fretura.

Regoli per u pruduzione è cura

U sustrato più adattatu per u sante è cultivà l'acidulenti hè un terrenu fèrtilu, pocu àviu è buccatu. Prima di cultivà i lampadine nantu à u lettu, sò cultivati ​​in tappelli in casa. Per fà plantà una pianta in a via hè necessariu in a primavera, quandu a terra hà digià dinamicatu. In pezzi profundamenti à 12 centimetri, situati 15-20 centimetri di l'altri, poni unu corms. Dopu qualchì un seculu ghjornu, a pianta cumenzarà a cumincià cù coglia. Pudete ancu crisciarà u acidader in un pianu ordinariu. Se u grandezza di u cuntinuu supera 30 centimetri di diametru, dopu un vechja è dece bulbi sò permessi.

E u piantaggiu, è l'sussegüenti cura di l'Acidante, ùn representate micca difficultà. Ùn ci hè micca bisognu specialu. A cura hè ridutta à a regula moderata regularmente, l'alimentazione periòtica, chì hè fakultante, è ancu di ciuce. Immediatamenti dopu a fini di u periodu di fioritura, avete esciscia i zucche, affinchendu un spaziumentu di 10-15 cm in a superficia di u latu. À a vigilia di i primi ghjàlli notte, hè necessariu di scuperta davanti à tutta a pianta. U lampu ùn hè micca différissimu in una fragilità excessiva, ma sempre prova di evità di danni. In seguitu, scorcia i lampi secchi da u stazzunu è scala seca, secondu in un ambientu roomy, è poi allughjate in un locu friddu in un saccu di carta. U regime di temperatura hè di circa 15 gradi.

Ripùdizione di Acidulaturi

Puderete prupagarià sta pianta cù sardegna, corme è rimuli-babies. U u risultatu sarà in ogni casu pusitivu. Sè decide chì adopà a fugliale per a ripruduce, hè da solu per a simfina in un pezzu à u principiu di frivaru. A fini di aprili, l'atleti avanzati sò pronti per trasfiriu à u lettu di fiore.

Atsidantera prupone parechji prupietà. Anu deve esse diventatu cù cura è hà postu nantu à un lettu separatu o in un pezzu. Quandu i zitelli sò crisciutu, pudete transplantà in un locu perpetu. Se u tarrenu hè fertili, è u regnu hè normale, in u vaghjimu i ghjovani atleti ti piace à voi cù fugliale. Ùn vi scurdate di trattà i lampadini prima di cultivà cù un fungicida. Quandu impedisce a pianta di malatie, cum'è rot, rust.