Prude di Bezdorozhevoy in yoghurt

Se ùn ci hè nimu per a basa di levitu per i prudutti, utilizate i nostri ricetti è preparanu a pasta senza levadura. Grazie à kefir, sarà cusì possible un magnificu, gentile è aria.

A massa di Bezdorozhevoy su kefir per i purpi

Ingredients:

Preparazione

Preparate una pasta pè tartufi è tufoniche secondu di sta ricetta hè assai simplice. Pudete fà cusì cù e vostre mani o utilizate un processore alimentariu per questu scopu. In u iniziu, aghjunghjeghja a farina tamanta cù u mantellu, è mischjate u iogurt cun u pienu di salinu è ghjuvatu è i lampianu i cristalli dissolve.

Avemu scappatu a mezora di kefir à a farina cù a mantra è facenu l'amuletatu finali di a pasta, alcuni a so elasticità è a pruduzzioni non fugliali. Per migliurà a pruprietà, hè bisognu di permettà a prova per durà cinquanta minuti o una ora, dopu chì quandu possi prucede cù u disignu di cibità paratu o un grande pie.

Questa massa pò esse fatta è un oliu raffinatu (girasole o oliva), a sustituìteli cun cremosi. Serà ancu assai gustoso è appetizing.

Prude di Bezdorozhevoy per pizza nantu à kefir - ricetta

Ingredients:

Preparazione

Per fà una pasta di pezziri senza pezzu, cernigliavvi a farina, mischjà cun saline di roccia è di sopra à una superficia plana (tavulu) cù un slide. In u centru, fà una piccula diprissioni in forma di un cràter, in quale emu accuminciamu a vintu gradualmente in una mistura di ova sulati, latte rutilata è latte, è ghinu cun appaghjà, finu à chì a farina assorbe tutte l'umidità è si cunforma in una cunfisura di farina. Se necessariu, per ottene una tessitura micca peggy di a massa, aghjunghje ancu in a farina. Avà, cum'è in a preparazione di una prova di pasticceria, hà bisognu di rializà u tempu per maturità. Turnate a basa di a pizza un pezzu cù una spugna foglia è l'abbanduneghja nantu à a tavula per vinti minuti, dopu à quale pudemu pudè scopre cù un pappu roscatu nantu à a superficie pruggitta è fate un fucinaghju cù u vostru pezzu preferitu .

Prununcè di mantra senza u kefiru per u pastu

Ingredients:

Preparazione

Per a pasta, oghje l'odei in un tavulinu, infundate u kefiru, friddu in u zucchulu granulatu è u sali di roccia, misatu à duie cullettes di a farina di staghjuncula è ponte da a massa cun un mezcladoru per disolvi tutti i cristalli. Avete pour a farina più tamanta, mezclita da u pezzu di furmagliu, è amassi finu à a pruduzzioni più linda, non peglia è l'elastica di a massa hè acquistata. A pasta pò esse aduprata immedtamente da l'ammasciatore di batch, ma hè megliu per dà un pocu per esce à a temperatura di l'ambienti.