Cumu pudè chinu?

Peas - un pruduttu assai uttellu, di quale aghjunti assai nutritivi, tasti è diliziosi, sopani, cereali è platti. Ma micca tutte e donne di ciumi, ghjè, sempre fassi frasi i chicce è esse digeritivi, ùn hè micca coccu. Cumprennu cun voi tutti i sicreti di i filamenti di caccia è avemu da piace i nostri amici cù platti savurosu è originali.

Cù quantu pudè chuli u focu dopu à tinedu?

Allora, a manciassi i piuvini prima di cocilu hè necessariu per ch'ellu hè coccudu più veloce è rinviatu gustoso. Puderanu solu in l'acqua fridda duranti un 7 ore o più bona tutta a notte. Prima di a cucina, l'acqua chì l'arbe èranu quì esse currettu di cunservazione è sburante frescu.

Cumu pudè chinu?

Per fà questu, piglia più acqua fresca in a panetta, fate a chila, chjusate u tufu è si mette nantu à u focu dèfre. Coglie i fasgiati finu à chì tuttu u liquidu hè bagnata. In ogni casu, hè megliu ùn cresce u focu per accelerà u prucessu. Sì i pruggi sò stati bè cuncevuli, è a pignata hè sempre l'acqua da quì aghjustemu a tapa, per l'evaporazione ràpida di l'acqua.

Sè decide di coglie i chine di sopa, in seguita l'acqua chì hè stata coccia - parte micca, senza aspittà finu à chjudaranu. E fasgiuli Solim sò solu necessari à a fini. Se chistu è fattu à u principiu di a coccia, serà cucinatu assai più è ùn sarà micca cusì friable è savuroso. Ma se si vìdianu un oliu vegetale in u pungentore durante a coccia, i piddusciunu esse corsi più veloci, è a spluta di mantega aghjunghjenu un platu insoliticu è dà un gustu unicu.

Certi amandulieri anu aghjunghje sosa à i piu, crede chì si cocerà più veloce. Ma hè megliu micca fà, perchè u fagioli, fatti cù soda, acquistate un sapori caracteristicu è un sapori di "soda".

Cù quantu pudè cocerà filu senza manciare?

Ci hè chì i chiccu ci anu da esse cugliate urgente, è ùn ci hè micca u tempu di mancià. In questu casu, u metudu spressivu vi aiutà. Cusì, piuviti in bagnu lavatu, fremu acqua fridda è porte à foglie. Pigliate immediatamente l'acqua, rinfriscà, fate l'acqua di novu, è ponu aghjà à fogghi. Questa prucedura si rializeghja trè volte, dopu a quale aghjustemu e fasgiuli finu à quandu sò pronti. À a fine di a coccia, aghjunghje u patzu à u gustu.

Cume fatevi sopa cù filanti?

Ingredients:

Preparazione

Allora, prima furture finu à prestu à affumicate, pull it out of the broth. Allora accumpèvule i chini è a coccemu, circa 50 minuti. Allora sguassate cù cura di i fasgioli, anch'elli sguardi cù un tamaru, si vultonu in un paese di patati macinati, è torna di pusà a massa in u caldu. I patati sò puliti, tagliati in tavulini, ghjittati in caldu, fate ghjente à 10 minuti. Bulbe finamente shinkuem, zucca francese foglia nantu à un grossneru scacchi è passa i verdura in una padedda cù l'aghjuntu d'oli vegetale.

Allora aghjunghjemu a rostu in u calchinu è cocilu per altru dece minuti. Sallighjate u pane à gustu, sprinkle cù l'aromi finamente chuchi, fate un pezzu d'oliu è sguassate a sopa da u focu. Tuttu, a nostra sopa bianca hè prestu!

Cu quantu pianu chinu?

Ingredients:

Preparazione

Per fà u cicciu in anticipu, macerate i chicce in acqua frida per a tutta a notte. In a mattina, scumpigghia l'acqua, è mette i fasgioli in a tazza di u multivariate. L'alli pre-limpiati sprime nantu à a stampa è aghjunghje à i ciciri. Avà pour tutti l'acqua per ciò chì hà scurgatu tuttu u pruduttu. Cumpigliammu bianco guisera in u multivariate da circa 2 ore, fendu l'apparechju à u modellu «Plov».