U feritu per bianca

Elastic, primule è delicate pasta di levadura per belyashi hè adattatu per quasi tutti i pezzi fritti . Fate a coccia è piaccione i nostri cunsiglii cù i pasticci casani.

U pezzu di pani bianchi in un pani maker

Ingredients:

Preparazione

A pasta, mischera cù sta ricetta, hè incredibbilamenti finta, elàstica è suppli. Hè un piacè di vistimentu, è i belyashas sò volte sia delicious, bubbly è cun una croce croccante. Cusì, in un sacru di panificatore pour levatrice secca è cernigliava a farina di granu da quì sopra. Allora aghjunghje u zuccheru, u sali, pour oliu vegetale è u latte Ora avemu setse u modellu "Dough" è aspetta per a signale pronta. Hè tuttu, a pasta di belyashas in a panificazione hè prestu!

Ricetta per a pasta di levadina bianca

Ingredients:

Preparazione

In a cunchita pour u latti, posanu e pratiche nantu à u focu di u focu, fervente, ma micca fracete. Allora pigliate a latta da u platu, fate u levitu è ​​fremenu in u zuccheru. Trascendu l'esponja à a temperatura di l'ambienti di 10 minuti, perchè un "cappellu" pare. Siftemu a farina cun u sali cun tamazzu in un tettu prufunitu. Ovu un saccu un pocu in un vetru è aghjunghje cù farina in u levitu. Dopu, amegamu a pasta cù e mani è fate un oliu vegetale. Capisce a tazza cun una bagnu è esci da circa 1,5 ore à a temperatura di l'ambienti. Prima di a preparazione di belaya, si ferma manghjatu è trasfigurata à a table.

Pussicchia di pani bianchi nantu à l'acqua

Ingredients:

Preparazione

Disolvi in ​​un levitu fervente di acqua e indispireghji quelli solu dissolute. Puderete aghjunghje i olii, tufonce u zucchero è u sali, pour à a farina è ampara una mansa omogeneosa, micca troppu spina. À a fine di a coccia, aghjunghjendu a margarina fridda in fretta è mischjà a massa finu à quellu ferma per fighjà. A pasta hè sbrizza a levezza cù a farina, coperta cù una siccica di biancu è ponu durante 2 ore in un locu caldu. Dopu à quessa, a pigliamu è permettenu di vene à novu.

U pezzu di levitu per belyash nantu à kefir

Ingredients:

Preparazione

In un pappagallou pateva l'acqua fogghi, fate fugliate di zucchero, di zucchero, cunfinate è si stalla finu à a furmazione di scuma durante 5-7 minuti. Allora vi aghjustà a farina tamanta in un tavulu separatu, fate un groove, aghjunghje l'ovu, fate kefir, u levitu è ​​u sali. Amu piace una massa homogeneia micca compacta, cogliu cù una siccica è a mette durante 1 ora in un locu caldu.

Pussicchia di pasta per sacchetti bianchi nantu à a crema agria

Ingredients:

Preparazione

U lecitiu curreghja cunfruntassi in a crema agria, aghjunghje l'ghaglioni d'oli, trombi u salinu, pour a farina prugnata à pocu à avanzu è amassi un prugettu, ma una massa stritta. In fine, aghjunghjenu a mantova suppressiva, cunghjilla, cunfinu cù un napkin è mette durante 2 ore in un locu caldu. Allora accoglià a pasta cù e mani, fèndite è pozzu nantu à una tassa lubricata cù l'oli vegetale per un travagliu di più.