Tattoo players

Avà hà vistitu un partitu di football entre Russia è Andorra, è duranti u ghjocu di cunsideratu un tatuu nantu à a manu di u squadra di russa, Roman Pavlyuchenko. Cusì ùn aghju micca cusì sta vista. No, u tattoo hè bonu, ma di sicuru chì l'imaghjini di sta squadra di ghjucadore ùn si pò accade. Ancu si tratta ancu tatuaggi, ma ancu ponu vede à i tatuaggi di partiti di football per ora. È ùn sò micca solu rapprisentanu: da modesti e dati significati è nomi di i carchi à l'imaghjinuccii in u spinu. Ancu avà parechje chjami europei sò state negativu à u tatuu di i jugatori di football. E i jugaturi di Madrid "Real" è devenu accumpagnà l'applicazione di u pittura nantu à u corpu cù u cumandante di u club. E tutte picchì i tatuzzius aumentanu u risicu di i malatii infizziosi, è sò un amminattivu prublemi à a salute di i pezzi.

Ma parlemu di quelli chì anu pussutu acquistà tali ornamenti. Di sicuru, tutti ùn ponu esse listed, sì, prubabilmente è micca necessariu. Per quessa, quì vi diceraghju di quelli futbolisti chì i tatuati sò ideali nantu à a foto o u tatuu di i footballisti chì anu distingue cù un mètu prufessiunale. Partite per u capitanu di u gruppu ucrainu, Andriy Shevchenko. Un drasticu di drago viste bellu in u spalle di lacustre di un ghjucadoru di football. Diversi pretenzioni anu fattu di u significatu di stu tatuu. In u calendariu uccidentale, Andrew era natu in l'annu di u Dragoni è passava a prima tempesta in Italia in u stessu annu di u Gorynych orientali. Ma Shevchenko stessu ùn ùn cunfirmà alcuni di sti versioni, dicendu chì questu hè un tatuu - a memoria di un avvenimentu impurtante. Allora tutti sò u dirittu à i sicreti. Ùn hè micca cusì?

Hè impussìtellu di ùn sparte micca di u tatuu di David Beckham. U rispettu hè causatu da u fattu chì quasi tutti sò dedicati à a famiglia. Cumu: i nomi di a donna è i figlioli in l'avant-upertu. Ci hè una altra figura un ange tutore entre i spade. E un tributu à u club favuritu Davide hà datu, allughjendu u so corpu numeru VII.

Tatuati nantu à e mani è corpu di certi attuttori, pudete avè una idea di tutti i punti significati di e so vita. Per esempiu, u famusu piuma Marco Materazzi hà digià più di 20 tatuaggi. Tra d'elli, 4 sò dedicati à a donna è à i zitelli. À a volta di l'alaschi di l'angelu, simbulizendu u spiritu di a so mamma rimastu, à a caduta di u ghjornu, l'imaghjini di a tazza è a data di u partigitu marcale, a data di u tanti irabazi di u campione di l'Italia hè marcatu nantu à a manu. Inoltre, Marco pubblicò infurmazioni nantu à u so scrittu di zodiacu è anniversariu. Ancu ci sò tatu, u significatu di quale hè chì u ghjocu ùn hè sanu, chì forse l'imaghjinate sò belli, ma forse a memoria di qualcosa impurtante. Hè un leone nantu à a cima di u ghjucu, un induru, fiorini, tri sneakers è lucertuli.

Ricurdativi, qualchissia di l'umuristi esprimiu un desideriu chì, se sè vo fate tatuaggi, scrivevi qualcosa cosa utili, u modu di sangue o indirizzu. Hè divertitu, ma Zlatan Ibrahimovic, u forti di Barcelona è a squadra sueca, seguitanu sti cunsiglii è posta à e so mani a dà data di nascita di i so fratelli, i soru è i genitori, i nomi di i zitelli è di i genitori è u so nome in arabu. In più di i tattoi chì cuntenenu infurmazioni utili, Ibrahimovic hà un patronu di furtuna, un dragon russu, duie ascultori è a scrizzione "solu chì u Signore pò ghjustici".

Tatui di attori di football ghjè difetti in u so significatu, u situ è ​​di u culore. Ma photo tatuaggi di parechji barcocu si vanu. Foto di Che è Fidel Castro da Diego Maradona è u Gladiatoru Rumanu da u capu di "Roma" Francesco Totti. A carica semantica di i tattoi di sti mutori involontarilye riguarda u rispettu. In Maradona per l'aderenza à l'idee di "isula di libertà", è Totti per a fideltà à u club. Tandu, un tatuatu più di u difesore di "Liverpool" è a squadra di a Danimarca, Daniel Agger, da parlà per a postre. In u corpu di questu jugadoru assai imagine è inscription. Ma una sola fotografia attrae l'attinzioni cù u nome "Cimiteru Viking", situatu nantu à a spalle. L'inscriczioni di sta stampa signìfica "ùn aghju intesu qualcosa, ùn aghju vede nunda, ùn diceraghju micca nunda" - in i caspi di i trè Vichinghi, "U più certu in a vita hè a morte, è a più vaga hè a so ora" - in l'arpa di u topo.

Quì sò tatuali sò stati jugati di football. Iè, parechji di sti tatuati sò andà l'adornamentu di sti genitali, ma ùn avemu micca chjudi per "coloranti militari". Reali?