Pie cù a cole di pasta di levadina

Pie cù a cole - questu hè u classicu, chì, cumu dicenu, ùn avete mai avurà avutu micca avutu è ùn andaraghju micca di a moda. Pò essa furnitu tutti dui di levitura è di pasta , da aghjunghje una varietà di ingredienti à u riposu è cusì ottene una nova palatizza.

Ancu l'avanzami di culori più ardenti raramente si rinùncia una fraga di fragole di pasticceria casera. Aghjunghemu un pezzu cù coltante da una pasta di levadina oghje.

Una ricetta per un pezzu cù col è calabresi da una pasta di levitu

Ingredients:

Per a prova:

Per u riposu:

Preparazione

Preparate a pasta prima. In un cuntinuu cumpagnu, beate un ovu cù u zuccherinu è u sali, aghjustendu una pocu vellina. Calami u latti à un calidez piacevule, dissolve u levitu in quì, pour à a massima fustigazione, fassi cunnosci è à pocu aghjunghje a farina tamanta, amassi a massa. À a fine di u batch, pour à a margarina funnuta, pusau a massa nantu à a superficia di a farina. Portonu a pasta, appicchendu sempre è vendi a farina, à un state brutta è distanza da e mani è da a superficia.

Pone a pagliassi cù a pasta in un forru preinfocu pocu duranti dui òi. A pasta si deve cullà daretu duie volte.

Intantu, avemu preparanu un col cabiuli. Per questu quì, scurciate a colti, puliti è cutucatu in ciucizzu di cipudioni, pumba di pumba è manzana. Fritto in una tartufone cun u mantellu primu cipolle, dopu à cinque minuti di colti è fumble sottu a tapa per quinze minuti. Allora aghjunghjemu una zucca, pumu, pasta di tomate, u sali, u zuccaru, u luguru è a pepite negra à a col. Tutti misciuti è stufati per altri deci minuti.

A pasta finita hè divisa in dui parti, è abbandunà un pocu per adornallu. À un fragnu di pagliaghja o un pappagallo di pezzu lucali è di margarina o mantra, avemu sprezzatu a prima parte di a massa, u cugini cum'è u cavallu, coperchio cù a seconda parte è segitu u pastore nantu à i spidi. Da a pasta fughjita per a decorazione addiventanu una pigtaila, cut out folla o qualsiasi altru mudellu è decoranu u platu. Oghji u nostru pezzi è appruvutu cù colazione di a pasta di levadura si deve esse separati à trenta minuti.

E noi, intremu, rumpè l'ovu, si separanu l'ispiritu da a prutetta. Ùn avemu micca bisognu di prutezione, ma à a griglia aghjustemu una cullizzioni di acqua fridda, un pocu vaniglia è cunglite. Allora aghjunghjemu a pezza da a cima cù a sbuchjula di iogni resultanti è fremendu in u fornu durante quaranta minuti à una temperatura di 190 gradi. Dientièminu à u statu caldi, serve cù a tavula è diventene u magnificu arumu è u gustu di cakes frescos caseros.

A pie aperta cù craciunata è u zuccherinu stuffed with yeast puff pastry

Ingredients:

Preparazione

Legumi scurcizzati è cuttati (a meza a norma) frittura in l'oliu vegetale durante cinque minuti, aghjunghjenu a cracu chiatte, a foglia d'arancia, pimentaru dolce, u zuccheru à u gustu è a pianta à a dulcezza, se ne necessite l'aghjuntu acqua.

In u sicondu pane, frarà a pezza cinque minuti aduprata da a seconda parte di a cugliera durante a cinque minuti, poi pozzate u focu di turchese cù un licenzu o un macinatu di carne, fritte durante cinque minuti, è aghjunte volte, è aghjunghje salinu, pezzù è mantra à u gustu.

U cuntenutu di i dui panaghji sò sbagliati è permessi di coghju à pocu. U riposu hè prontu.

Avà a pane spuntata hè spartuta in dui parti, unu deve esse più ca u secunnu nantu à una terza. Scopre a maiò parte di a prova, fate mette in un pane di furmagliu, fate un filling cumplicatore in u centru, distribuzendu ancu cù u centru, è ponite i canteri di a pasta, per quandu circa trè centimetri copre a culina di sopra. Avà scumpete è si cortà a seconda parte di a pasta in chjusa fissa, chì avemu pusatu nantu à u pastellu in a forma di cedire, è i speddi sò purtati sottu à i bandei principali. Partite da trenta è quaranta minuti, fassi cun l'aromaticu è fremendu in u fornu à una temperatura di 220 gradi 20-30 minuti.

Ci hè un pezzu in legnu, cut in porzi è diventene un gustu maravigliu.