Description di breed leonberger

Avete cercatu un cane intelligente chì prendiri l'attinzioni di i passari, è serve com'è una prutezione affidativa di i vostri boni. Allora a razza di i cani Leonberger hè una variante ideale, postu chì hà qualchissimu caratteristiche cum'è:

Malgradu à a dispusitiva ghjustu, stu ghjacaru hè un excelente protettore è u vigile. In a vita ordinaria, ùn ùn presenta micca aggressione è hè un mudellu di a mente è di l'ubbidenza, ma in una emergenza si ritrova rapidamente è hè prontu à ghjallaccià per prutege a so famiglia.

Fondo Storicu

In a description di a razza Leonberger, pare ch'ellu hè struitu in Germania in u 1846 crosse u San Bernardu è a Terraforte è dipoi hà sappiutu ricunniscenza in i circles di l'alta societat. Semu devi esse nutatu chì urganizzanti sti cani sò stati creati com'è un simbulu di a cità di Leonberger, è a so imagine anu adduzzatu l'armata di armata di a cità. À a fine di u XIX sèculu, sti animali sò stati usati in famiglie campagnoli è durante a caccia. Oghje sò una razza famigliali di l'animali.

Uniformu di a razza Leonberger

Circhendu questi i cani sò grossi, musculari è eleganti. U so fisicu hè assai armoniu - una testa grande, peri pussibuli, un cùarpu moderatuamenti longu è una lana arta grossa. L'altezza à u spinu hè di circa 70-76 cm, pisu - 38-45 kg. U culore di u cane hè russu o sabbia, senza fallimentu cun una mascara negra. Ci sò parechje persone di culore grisgiu, marronu è doratu cù un muttu scuru. Invece l'appena spavinturu, i leonbergaghi sò assai tipiti è sinceri, raramenti mostranu l'aggressioni. Forsi, per questa resonance in l'apparenza è u caratteru, sò stati amati per i capelli di i capelli di prufessiunale è i amatori d'animali.

Caratteristiche di u cuntenutu

Leonberger hà da esse ghjustu annantu à un pettunu è u broduve, seguite a cundizzioni di e so ochji è i denti. Ùn deve esse un intensu esercitu fisicu, ùn hè micca cunsigliatu per manighjà u scalu. Questu hè dovutu à u fattu chì sta razza hè propensu à a furmazione improprente di a spina è di u pane, perciò hè megliu per salvà di e carichi excessivi. Ma questu ùn significa micca chì u Leonberger ùn hà micca bisognu di u muvimentu. À u cuntrariu, diventa in a natura, natannu l'acqua è accumpagnà u patrone in longu caminari.