Cumu usu di u cane à u bagnu in a strada?

Sì avete un cucciolo in a vostra casa, pudete sapè cumu abituà u cane à u bagnu in a strada. Sta furmazione pò piglià assai tempu: da sei mesi à un annu à un annu. Ma quarchi dui ghjovani adulti can "nahuliganit" in casa. Perchè vene questu avvene?

Teaching a dog to the toilet in a strada

U pruprietariu, chì hà decisu di piglià un cucciolo, sanu chì un cane petite deve esse trittu à a strada bellu aspessu, è sopratuttu ùn deve esse fatta da manghjà è di dorme. In ogni modu, durante a vaccinazione di cuddetti ùn hè micca cunsigliatu per caminari. Per quessa, parechji primuri chì crescenu di canli pigghianu sta parola di ricunniscenza per una parolla è cumincianu a piglià u cucciu in a strada quandu faci parechji o ancu quattru mesi. À questu tempu, l'animali hè abituatu di rimpruverà e so bisognu à a casa è per insignà à fà in a strada - hè assai difficili.

Per quessa, andate sempre cun u cane per impedisce à vultà in u bagnu in a strada. In u stessu tempu, assicuratevi chì u cucciu ùn micca cumunicatu cù altre animali durante u caminu.

Assicuratevi di ludà à a to petite per ricuperà nantu à l'erba. Pudete ancu daraghju un trattatu. Alcuni alcunificanti di ghjovanu à u stessu tempu u cucciulaghju di u "cumandalla", è quandu u ghjinuu si usanu, i pudori in a casa tinibule hà diminuite.

Se ùn avete micca un locu per sughjà cun un cane petite, prima di prima furmà à a rachetta di casa. È per vultà in u megliu u paese, dopu in u futuru, dopu a fine di u periodu di quarantena, u cucciu serà più faciule per capiscitu ciò chì vulete in ellu in a strada.

Se u cucciu si trovanu in a casa, deve esse riputazione, ma solu se truvate u detto stu "crime". Danu, mirani in l'ochji di cuccioli è dicenu "Fu" in una voce scuntenti. Se vidi chì u cuddinu hè u napulitane doppu un brevi, ancu assai tempu, u zitellu ùn saria micca pussibule à vultà a so azzione à u vostru tonu strettu o punizioni.

A volte chì u ghjocu adultu ùn andà in u bagnu in a strada. Cosa da fà in stu casu? Comu opzione, sguassate in una di e carpetti è e strade di e caratteristiche, chì coperta u pianu sanu sanu cù i ghjurnali, è cerconu u ghjornu. L'animali ùn avete micca altri viaghjà, cumu utilizatu ghjurnali com'è un locu per un bagnu.

Dopu un pocu tempu, turnate chì u cane prefè per andà in un di u stessu locu. Avete bisognu à sguassà gradualmenti u spedddu di e sopra. È quandu ci hè solu un ghjurnale abbandunatu, piglialu fora di a strata è a mettilu nantu à l'erba, puntu à u cane. In seguitu, u cane capisce, chì da ellu vole, è principia à andà à un bagnu in a strada. Stu metudu hè, per suprattuttu, una longa, ma doppu parechje ghjente amparanu nant'à e so bisognu à trattà e so bè.

In u listessu modu, ponu accustomà è cuccioli picculi à l'età da un à trè mesi. I cani maiori pò sopra senza un bagnu più longu, perchè serà più faciule per abitualli di ricuperà in a strada. In questu, ùn si scurdate di ludà u cucciolo è sprime a vostra gioia chì a vostra mascu t'interpreti è hà fattu tuttu ciò chì hè bè.

Mentre u canu ùn capisce chì ella deve di và à i bagnu in a strada, pudete cammarze cun ella un pocu di più. Inoltre, cù un cane adultu, hè necessariu intervene à ghjoculi attivi, dopu à quale l'animali hà necessariu à scuntrallu a so bisognu à a strada. In a stagione calurra, piglià l'acqua per u ghjornu cun voi - questu aiutà ancu aiutà.

Cù l'aiutu di eloggi è castidimentu, u vostru ghjacunaghju hà bisognu di capisce ciò ch'elli volenu da ella è hà amparate cumu per andà in u bagnu in a strada. U pruprietariu di u cane ricurdà chì l'animali hà sparghje annuvule o difecazione, vi tocca contactu u veterinariu, chì questu puderà indicà una malatìa di a vostra mascu. È solu dopu chì pudete aduprà l'attività educazione per insignà u cane à u bagnu in a strada.