Rose tattoo

I tatu hè sempre populari, ma oghji sò diventate d'interessu particulari. I tatu pò esse vistu nantu à u corpu di quasi tutti i sicondi di u sessu fair. Roses in tatui sò cunsiderate quasi u motiu più populari. Ci hè parechje interpretazioni diffirenti di sta stampa. Cosa hè chì simbulizeghja simbulizà u tatuu di una rosula nantu à u corpu di a donna, avemu dicu in l'articulu.

Chì significà un tatuu rosa?

Questu hè u simbulu di floricultura più cumuni cù quale u sessu sessu persone prefete di decorar u so corpu. In i tempi diffirenti, a rosula in u tatuu era trattatu di manera diversa. Per esempiu, e persone chì stavanu in u XVI sèculu, sta fossa era assuciata à a prigiò. Tuttu per u fattu chì a rosula era stuffed nantu à i corpi di prisioni cunnosciati à morte.

È ancu, in a maiò parte di e nazioni, a rosula nantu à a manu o qualsiasi altra parte di u corpu femminile hè assuciata da innocenza, bellezza, feminità, passione, amore:

  1. Per i grechi antichi, a rosula addivintò u simbulu di Afrodite, a dea di a bellezza è l'amore. A rossa bianca simbulizeghja l'amore pura è sincere.
  2. L'interpretazione di u simbulu in l'Anticu Eggittu era simili. Ma invece di Venere (hè Afrodite), a fiora simbolizò Isis, a dea, chì era cunzidiratu a patrona di u principiu femminile è a maternità.
  3. Rosacchi tatuori europei nantu à a pierna, u brappu, spalla, torna spessu chjamati Rose Mistiche. Finu finu à quelli parechji associate questa fiorita cù a sante imatge di a Virgine Maria. Un tatuatu di una rosula rossa cù petali eranu hè cunsideratu cum'è un simbulu di u crucifissu Ghjesù. Pètalali - ciucciu di sangue, sprinkled la terra dopu a crucifixion.
  4. Una spiegazione interessanti per i tatuati cù rosi fu inventata da l'abitanti di a Terra di u Rising Sun. Per i Cinese, una rosula nantu à un tattoo hè un simbulu di benessere è di prosperità. Inoltre, u fiore hè cunsideratu l'embodimentu di u principiu femminili è masculinu, o, più simplice, yin-yang.
  5. Rumani in tatuati cù rosati pusonu un significatu sicretu è misteriu. Florenza isula in Roma era cunzidiratu simbulu di u regnu di i morti. Hè ricurdatu chì a vita hè passata.
  6. In Italia, a rosula hè assuciata à a primavera.

Trattamentu modernu di i tatuati cù rosi

Sicura chì i tatuaggi matimàtiche cù rosai sò più spessu, anche qualchì volta u simbulu si pò truvà nantu à u corpu masci. U culore è ancu i elementi più insignichi di i tatuati cù rosati importa:

  1. A rosa bianca si simbolizza tazzura è innocenza.
  2. Tatui cù una rosula rossa nantu à u collu o di a coscia sò fatta da rapprisentanu passani è autocresti di u sessu fair.
  3. I rosi blu sò più à a piaciri d'un populu straordinaria, brillanti è autentificatu.
  4. I tatuati cù rosi gialli sò trattati in modu diffirenti. Qualchidunu crede chì questu hè un simbulu di parting and separation, mentri àutri chì pensanu chì un fiore giallo ùn pò significà nunda, ma a felicità.
  5. U culore rosatu in u tattoo hè assuciatu cù gratitite sincerità.
  6. I rosoli neri sò preferiti da rapprisentanti di a categuria di l'appartita chjamata di i persone. Bastamente, per quelli chì facenu i tatuati cù fiori neri, a tristezza hè u situ normale di l'anima, è a morte hè assuciata cù una eternità felice è a pace.

Un tatuu cù rosi senza spine nantu à a spalla hè un signu chì u pruprietariu hè amatu cù ella. A prisenza di i spine mostra chì una persona hè distinata per una manera spirituale di vita, è seguiteghja de riguardu u statu di u so mondu internu.

A più parte di u tatuu, u più happi u so patronu. E Roses in i bianchi i più spessu significate a pupulazione, l'amore universale è a gloria. È e fiori cù u filu stante è risu è preferitu da e persone chì sò forti in spiritu, distinti da un caratteru forte. A fate tatuali di una rosula hè pussibule è in una banda , è in armamenti o mani, è nantu à i maghju o stizzi - in generale, duv'ellu duvere esse vulgari.