Khazani khorovats

Khazani khorovats hè un pane di Armenia. Khazani, in armenianu, significa chì u pane hè coccu in un caldereule, è i chorovati hè un kumbattore shish . Tradizionalmente, hè preparatu da u cordellu.

Horovac - ricetta

Horovac pò esse cucinatu nantu à una stufa in casa in un panu cù parechje murtali. Avemu l'amparà à fà un cacciatore in un kazan in natura.

Ingredients:

Preparazione

A carni avissi a è tagliatu in pezzi a talla, cum'è un kebab shish. In u colti, fassi nantu à a mantena, disposti li muniti cugliera prestiti è frittura nantu à u focu altu finu à a crosta sarkia. Per extinguishing meat, serà necessariu circa 20 minuti in quasi a so preparazione sana.

Cuglieri chjappu in mità rintuli o anings (siddu vulete), tira à a carne, mettite è fritterà finu à i cavori d'oreri. Allora scopre u zuccadori in a caldera (invece di u zitellu pudete aduprà u vinu russu), u salinu, a pepite, cupria cun una tezza è un stufatu di circa 10-15 minuti. In fine, avete bisognu à dà u nostru platu un pocu per esce.

À u pezzu, scuzzulate i cavalli armeniani cù greens finamente picchi è graneddi rossi. Servitemu cù patate o patate tortu è una insalata di viti freschi!

Salad khorovats

Tradizzjonalmenti, chorovati sò un kebab shish, ma in parechji corsi armati armeni pudete metà cù u listessu vechja vegetale shashlik. Pudete fà stu paniu è cum'è una insalata, ma in ogni casu avemu bisognu d'un brasier o una parrilla elettrica.

Ingredients:

Preparazione

I vegetarii deve esse lavati, siccati è furnuti sanu sanu finu à u solidu, pervendu per annunzià. Pigliemu i nostri ligumi in acqua fridda è caccià a pelle. E cu l'alogera, avemu chjude u culo, è i pimentari sò riduti da u core.

I vegetali avè bisognu à taglià chjucu, apprududu u stessu tamantu. Trasfurmà in grassu rindu, spezie è oliu d'aliva. Certi, si vulete, aghjunghje l'agliu. L'insalata pò esse cunsumata immediata, diventendu l'aroma di u focu!

Se l'insalata hè fatta per uperazione, pudendu strassi in viti esterilizati, pasteurizzate, struta fermu cù tapa è fughje per enfilaraghju à a temperatura di l'ambienti. Per guardà sta insalata hè megliu in a fria, perchè ùn aghjunghje micca l'acitu. Servite cù pane carne è pita. Bon appetit!