Eating in Quaresma

Eatturisce in a Quaresma ùn hè micca solu un tributu à a moda per e seguente di normi riliggiusi, ma dinò un bonu modu di purificazione di u corpu, dà un respirazione di l'alimenta pisanti. Avà in u postu pò esse difficiule di penserà nantu à a dieta , ma ci sò parechje platti interessanti chì rimpiazzari l'alimentu usatu senza danni à a salute.

U Regoli di a Quaresima

In generale parlà, l'alimentu in a Quanda-Liste sò simuli, non d'urìgine animali è micca greasy. Sottu à a bundata falanu carne, poultru, latte, ova, mayonnaise, chocolate, pasticcerie è pisci (pò ancu esse include in a dieta).

Tuttavia, ùn hè micca necessariu limità sulu di viti, erbe è frutti, perchè tù ùn putevi rischiari i musculi, chì sò difficiuli di mantene senza avè ricerca di l'alimentariu. Hè per quessa hè impurtante cumprende ogni ghjornu in a dieta pruviste di proteini d'urighjini vegetali: fagioli, fagioli, chicuri, lenticchie, scherzu.

Inoltre, hè permessu di manghjà i bè casu chì sò stati coccati senza l'usu di u latte è l'ova. In ogni casu, u più impurtante - in un postu grande hè pruibitu di vìviri l'alcoolate è u fumu di cigarettes. Preferite sempre di prima quì.

Cuore di a Quaresma in un postu grande

L'alimentariu duranti u grandi rapidamente difiere basatu nantu à a settimana chì u rapide hè prestu. U più strettu - a primu e l'ultimi settimani, in u restu di u tempu, parechji indulgenii sò pussibule.

Allora, chì prudutti è pienze includenu in u menu di Quaresgru:

Per fà fà più faciule per u corpu per l'aghjustà à u novu regimenu, ùn abbiate di cunsumà 1,5-2 litri di acqua per ghjornu (acqua, micca liquidu à tutti).