Cumu fà u vinu di uve in casa?

Certu, u vinu di casa ùn hè improbabile di degnu d 'una medaglia in cunoccupazioni mundiale, ma hè pussibule abbastanza di un bevande diliziu chì hè piacevule per bevete nanzu friquenti. Circundendu i modi basi di cumu fà u vinu di uve in casa, parleremu più.

Cumu fà u vinu d'u vinu?

Prima di imbulighjà direttamente à ricette specifiche, fighjemu un pocu di regule generale simplici chì vi aiutanu à ottene u pruduttu più pruduttu senza u cuncepimentu.

U primu fattore fundamentale serà a selezzione di u mumentu propiu di uva . In u cursu hè chjaru bè cumercià a varietà cun altru cuntenutu di zuccaru (per esempiu, Saperavi, Druzhba, Rosinka) o aghjunte più di zucaroli à l'acidica Isabella è Lidia.

Inoltre, prima di l'iniziu di a cucina, assicuratevi chì avete preparatu tutte l'utensili necessarii. A preparazione hè custituitu da lavare, scalding e assecamentu di u cuntinuu, per impediscenu u sviluppu di microflora patogenica. Per incrementà a fiducia di u cuntinuu, pudete ancu fuma grisa.

I raccoli per u vinu casa sò culligati dopu à parechji ghjornu assuluti. À questu tempu, u raghju prupone u massimu di levitu necessale per u prucessu. Preste attente à u fattu chì a raghju duvete esse abbastanza suficientemente, altri ùn vulete risultà una sour, una bona fede.

Cumu fà u vinu di uve in casa?

Per fà u vinu di casa, ùn ricurdate micca e proporzioni specifichi, hè abbastanza per sapè chì un litru di zucchero averà circa 1500-2000 gramma di uva.

Ingredients:

Preparazione

Prima di fà u vinu di u suchju di uva , u zuccaru duverà esse stati prima. Basgi prima di sta categurìa, sguassate qualchi foglie è rami, ravanti manchi e raghjendu. Dopu, i zucchetti sò sbattuti cù un pappu di lignu (pezzulli) o cù e mani. L'ultima opaciute hè più chjave, perchè noi chì simu raffici la carne, allughjatu l'osse anchi è, perde alcunu, evitendu amargura inutile. U polpa resultanti hè trasferitu à un speditu, u cristal o cuntainer di plastica cù u collu largu. Hè ancu accettatu di utilizate legnu di legno.

Trascenda u purciddutu in fermentazione in u calore per trè ghjorni. Dopu qualchì ora, a superficia di u futuru vinu sarà chjusu cù un capu spumante di spuma, chì periode (circa un paru di volte à u ghjornu) avemu bisognu di esse distrutti mettendu a must. Inutili, rispostu risuscitatu di u vinu mudellu.

In seguitu, a fiertà hè filtrata, squeezed out the pulp, è spedinu in fermenti di fermentation, filling this with about 2/3. Dopu a stallazione di u fucile acqua, i cuntenuti cù u suchju di uva sò stati posti in calori. Prima di fà u vinu biancu, assicuratevi chì a temperatura hè di circa 16-20 gradi, per rosso - 22-24 gradi. Aghjunghje u zuccherinu. Se decide di fà u vinu d'uva di Isabella, avete bisognu di a mità di u zuccherinu, in altri casi, partendu da una proporzione standard di 150-200 g per litru. U zucchero hè purtatu in una frazzioni: u primu terzu hè fattu in seguitu, dopu à 2-3 ghjorni, pruvate u zitellu è verificate chì tuttu u zuccheru hè stata pruduttu (a vanda hè acidica), aghjunghje altre 50 g di zuccaru per litru, è repite a prucedura cada 2-3 ghjorni per a prima 20 ghjorni di fermentazioni.

Quandu u liberatu di u diossidu di carbonu hè cumpletu, u vinu hè eliminatu da u sedimentu per u tubu. Un vinu struitu hè tastatu è u zuccheru hè aghjuntu à u gustu. U zuccheru deterministanu a dulcezza finali di u bè.

Nant'à u vinu hè stati bottilati è permessi di rinfreschi per un periudu di mesi à un annu.