U latti frischi sò bè ​​è dolci

Ogni omu sapà di i benefizii di u latti è si vulete usà stu pruduttu per l'alimentariu. Inoltre, certi cose in mente chì u travagliu di a buttiglia ùn hè micca valerialu cumu unu chì hà presu, cum'è dichjaranu, da sottu a vacca. I seguenti di u sistema di alimentariu sanu sò stati cunvinti chì ùn pò micca esse malati da u latte fresco, ma solu solu. Ma l'esperti ùn sò micca cusì categurichi in i so valutazioni è avvisanu chì questa naturprodukt ùn hè micca sempre è micca tutti ùn anu da utilizà.

Quantu serà u lattinu frescu?

In ogni casu, l'experti ùn cedure micca chì u duppiu u latte hè ùtule. Solu aghjunghje chì à manghjà si deve esse un pruduttu di qualità acquistatu da un fabricatore fiduciale. In questu latti sarà prisentinu tutte e vitamine è sustanzi preziosu di valuru, chì, com'è cunnisciutu, sò in parti sfruttati duranti a pasturizazione. E à u stessu tempu, ùn esiste micca bacteriasi patogeni, antibiotici, etc. Dunque hè abbastanza pussibule di affirmà chì i benefizii è u danu di u latti friscu sò determinate da a so cumpusizioni. U pruduttu di qualità hè fatta in grassi - circa 70 kcal per centu gramma. Hà presenta nantu à 30 tippi di sustanzi biologicially attivi, cumpresa vitamine, lactosa è parechji elementi di traccia, principalmenti calcium è magnesiu, acidus organici, enzimi, immunomodulatori è simili. Ma ancu in u pruduttu tutta prugettu, chì stava intarratu da parechje ghjorni dopu a mugnera, parechji elementi utili sò distrutte. Perchè u latti frescu hè assai apprizzatu.

Perchè ùn aghju eddu latte fresco?

Hè ancu superfluitu per sapè cumu hè perchè hè u latti in friscu. Prima, necessaria cuntene bacteria è microorganismi chì ùn sò micca sempre utili, ma più spessu, per contru, sò patogeni di e malatie cum'è a salmonella , a brucella, u helminthiasis, etc. Siconda, a vacca chì dava u latte , pò esse micca sanu sana, puderia esse trattatu cù drogheri periculosi o stoned da hormone. E tutte sse sustegnu saranu in u latti friscu, chì, sicuru, ùn serà micca utili.