Sopa fritte fritte

I sopimi friddi sò cunnisciuti finu à i tempi più antichi, hè tutte e to piace u piacevule, è u botvina , è una varietà di soparet di fazzula frizzata , chjamata "carne colda" o "beetroot". In i ricetti antichi hè un interessante dettu: una rana verde freica hè ghjittata in una pignata di sopa preparate per fretallu u pane. Fà chì pudemu fà facciutu senza esotichi, ma u caldu friddu ùn hè sempre valore.

Sopa fritte fritte №1

Ingredients:

Preparazione

I purcina lavagna hè stata secca cù una tesone di carta, impannuta in fuldi è fretto in u fornu à una temperatura di 180 gradi per una ora. Allora i pettine sò friaccatu è fissatu nantu à un rossu o in leghje in pezzi finu. U cogni è i ova sò incisu in cuttuni, ci caccinu u verdu. Tutte l'ingredienti sò pilatu in una puchina, u salinu, a pepite è di u kefir à a vostra densità chì vole.

Sopa cold with young beets

In sta ricetta di soppa fredda tuttu hè in l'accionamentu - "è e cime, è e razzi", vale à dì, avemu l'usu da a pitrulza è a cima (ma si a fazzula ùn hè micca cusì nova è a cima sò scraped, ùn hè micca necessariu aghjunghje).

Ingredients:

Preparazione

Riparemu a pienu di i cimi, tuttu hè bè lavatu. I Remi sò limpiati è tagliati in tassi (pudete friccerà in un grossneru grossneru). U focu chjude una pignatta d'acqua, fogera, salitu, pepite, fate u foglia, a cipolla (pudete aghjunghje un caldo ciume si vulete). Quandu u fogghiu di acqua, u focu hè spartutu, aghjustemu u frittella, culinerate circa 15 minuti. I cilestri lavurati sò tagliati assai grossi è pusonu in una puchina, induve a pignatta hè stata coccia. Aggiunate u zuccheru è l'ovretu di table (ùn avete bisognu di aghjunghje un altru vinagiu, perchendu quì cambià u gustu di u platu), fervente per altru 1 minutu è rinfriscà da u calore, friddu à a temperatura di l'ambienti. Pepini e cipolle verde finamente chulatu, mette e ligumi in a sopa enfasi. Partemu in a frigorifia per un'antisima ora. Servite cù a crema agria, u ovu e verdura. Per fà u cibo più nutrittivi, l'arnese pò esse cottu nantu à u brou di carne o aghjunghjenu patate.

Sopa cold from beets pickled

Ingredients:

Preparazione

Rifalizate i prugne marinate nantu à un grossneru gruzzo. E bagnu lavatu è secche arbe finamente finite. Ravantaggiu è cucchulu cù pezzi finu. Emu mezclita tuttu in un colpu prufunditu, aghjunghjenu kefir è crema agria, fate tuttu u salinu. Pani corsi è pane di centole sò sirvuti separati.

Cold soup soup №2

Ingredients:

Preparazione

I purcelli purificati sò rossi frizzati. U pumadorimu avemu omoccuzzu d'acqua fogera è caccià a pelle, fate un filtru cun un licenzu. Maturà u prugnu è u purée di tomate cun 200 ml d'acqua, fate in una paleta è fremer à 40 minuti in un focu chjaru, aghjustendu pocu l'acqua restante. Allora aghjunzenà u focu, fate vene in u feriu, sguassate da u calore è permettenu di fretu. U cogni, u greens è i ravane sò finamente chopped and laid in a soup cooled, salt à gustu. I olii fateuranu fogghi dati, u gule finissentinu cù crema agria finu à u lisu, alimentatu à u chill in un barcu di gravia separatu.