Salsicatu assai salteatu in casa

Di sicuru, pudete acquistà immediatamente impresa salata. E pudete salivate. E ricette di farines saliti dilizii sò aspittendu quì sottu.

Receta d'araghju salitu Delicious

Ingredients:

Preparazione

Pigliate l'aringe, sguassate i vetchuli è a mette in glassware. In a cola faglia l'acqua, pour u zuccheru, u salinu è ghjustu. Emu chjappu u salùdore è l'impiaraghju cù un spugliatariu. Lasciate durante una ora, è neveni chjappà in u friddu. U pezzu salatu pò di 2 ghjorni à una settimana, ci hè digià una cosa di gustu. In un ghjornu di i ghjorni l'aringe hà diventatu cunsigliatu di salitu, è dopu una settimana sarà salatura più forte.

U salottu diliziosu diliziosu

Ingredients:

Preparazione

Scorredemu u pesciu, lavenu fora cù l'acqua fridda, sguassate i viticuli è impregnate in u salottu. In acqua di furmagliu, dissolvi u zuccheru, u salinu, pusau le spezii, intìgghjevi bè e fate torre. Quandu u salottu hà enfasi, pour l'aringa. L'abbandunemu durante una ora, è ne avemu pulitu in u friddu. U ghjornu per 2 aringate ligeramenti urate sò prestu.

Salsicato salite assai salatu in casa - ricetta

Ingredients:

Preparazione

U primu reluiu a pezza, sguassate i vetchì è rinsegna in acqua fresca. Lubricate a carcassa cun mustarda è piazzate in un cuntainer di salina. Scalfitamu acqua, zuccaru, salinu è messi spices. Stir well and bring to a second boil. Quandu a salata hè stata fritita, fate in pisci è l'abbandunò parechje persone. Allora ne limpiremu in u friddu di u ghjornu per 2-3.

Cume diliziu è prestu per preparà un aringa salata?

Ingredients:

Preparazione

L'arba hè diluyuta è colpi in un tastu cù acqua fridda per una ora. Allora tumbèbanu a cuda, a testa, imbuttata è lavata. Puderete chjudarà cun pappagallo di carta. Mettite u salitu cù u zuccaru è frettu cù gentilezza cù una mistura di carcassi. Scorchemu cù a filetta di nutizie è deve stallatu quasi 3 ore. Dopu esce a film, dissolvi di u salinu è u zuccaru da ellu è fate l'impiccati cù servitù. Tuttu, l'aringa hè prestu prestu, ora pudete purgà cù l'oliu, mischjà cun aneddu di cipolla è prima di metteraghju in u friddu. Bon appetit!