Ròttulu di peritoneu di porcu

Ci sò parechje platti di carne sò digià un pocu avanti, è voi quarchi cosa nova è originale? Avemu suggeratu chì preparanu un rollu stante è assai gustoso di peritone peritoneu, chì ùn definisce micca micca indiferenti. Pudete sirve à stu pranzu cù qualsiasi guarnitu, o pudete solu fà pusà a fette nantu à u pane è fate un sandwich diliziosu.

A ricetta per un paghjola di u peritoneu

Ingredients:

Preparazione

Avà ti dicu cumu fà un rolu di u peritoneu. Allora, prima ci lavò in carne di a porcina è fugliale cun ardientu cun una tagale di carta. Sì avete un pezzu assai grossu è micca còmpiu per plegariate, uccisione chjucu à u longu di u grigottu, ma micca à a fine, è dopu avè apertu cum'è un libru. In seguitu, facemu incisioni prufonda nantu à a carne, una curta distanza da l'altru.

In a tazza, facemu un "cocktail" per a lubricazione di u nostru rollu. L'agliu hè limpitu da i cossi, squeezed through the press, aghjunghje oliu vegetale à questu, pour a soja è a salsa di Worcester, siddu si vulete, metti l' adjika , pimentu o pentimentu di u lupu-suneli. Dopu cun una manu neu abbastanza abbia cù a mezche spicciata prestata prima in una parti, straputu ricuddati in un rotulu, incidentamenti sparghje l'altra banda.

Allora vi vindà a "salchicella" risultata cù i splei, piacenu u roll in una manica per fugliale è frettu currettamente a fini. Dopu questu, fate unipozzi di pezzi di denti nantu à a catena di u salottu è purtava a porcella nantu à una pappaglia. Agghiuncinu un rotulu da u peritoneu in u fornu, calatu a 180 °, circa 1,5 ore, secondu u pesu di u porcu. Allora pigliate cura di u pane, fraccione a manica, turnene in i bandei, è altri 30 minuti addossu finu à un casgiu crucifu. Turnate u fornu è si abbanduneghja u platu finu à chì si frufule è da turnà à un bonu pane, piglià tutti i filamenti, cut in fette, mette in a frigoristica durante 15 minuti, è poi serveu à a table.

Ròttulu di peritoneu periculu in foil

Ingredients:

Preparazione

Per preparà un rollu da u peritoneu, pigghianu a carni è u salinu cù salatura seca. Per questu, aghjunghjemu u sali in bassini picchi per quand'ellu tutale sanu sanu sanu sanu sanu di u bastimentu. Dopu avè cresce u peritoneu per dipenditu è ​​u metti nantu à u salinu cù a carta di carta, asprava ancu a cima è e costati di a fetta. In questu forma, avemu mandatu un porcu in a notte sera, o in a fria, o solu fàcila nantu à a tavula in a cucina. Duranti stu tempu, a carne publicate u zuccheru, è in a mattina pò esse preparatu.

U ghjornu dopu u peritoneu hè lavatu rapidamenti sottu l'acqua, eliminendu tuttu u salinu. Coghina à traversu a piezzu di carne per fà raspusamenti di pelle. L'agliu hè pulitu, sprime cù a stampa è mischju cù pimentau è torciata per un macinatu di carne. Tutte e cose cun debite è misure u fruttu di u peritoneu cun ughjettu, promazyvaya boni cuts. Avà scumpigemu a purcina fatta cun rotuli, à a listessa ora promazyvaya l'altru cantu, è strincì u vitellu chì parle una gran salsiccia.

Fighjà, pigliate una fascia di lametta è avete u rotulu in 2 capiglii. Polazzu nantu à una pappaglia, o mette in una prufissione. U fornu prevene à 180 ° è fremende u nostru platu durante una ora è mità. Cumpigliulemu a pane preparata da u peritoneu, sguassate da u pezzu è l'fate degne. Dopu chì ci spartaamu u filu da a carne, cut in fette è trattà tutti.