Patuu in u fornu in filu - ricetta

Sè decide chì avete un pate aromaticu per cena in lignu in u fornu, pudemu suggerenu utilizà sta ricetta è preparendu stu pianu maravigliu! A carri hè incredibbilmente licurosu, sucu è diliziu, è u sapori divinu di u pranzu chjamà tutta l'appartamentu.

Receta d'ànitra in u fornu in filu

Ingredients:

Preparazione

Prima di a preparazione savurita di l'ànò in filu in u fornu, rinfriscà a carica e assicuta cun una bagnera. A mustarda hè mischieria cù l'oliu d'oliu, tombate spices a gustosità è scorcia stu mischju di l'uccelli fora è intornu. Marinarate a carne durante una ora, è poi affruntate in legnu in u frasco è mandà à un furheghju prizzatu. Dopu à l'1,5 ore avemu cuntrollatu a prontùzia, perforendu a carne cù un cultu: se un licenzu chjamatu fora, tuttu hè prestu.

Duck with apples in foil in u fornu

Ingredients:

Preparazione

Lavoru l'ànima, prucessa, fegate cù spices à u gustu è aghjunghje salate. I mazzuli sò puliti è tagliate in pezzi petite. U furmagliu hè stata cambiata in anticipu è caliata à 160 gradi. Fate l'ànecu cù manzili, impruttanu in legnu è foglie in u fornu da 2 ori. Dopu quessa, piglià cun prudenza, aduprà, a voglia sopra cù u zucchero è marrone the dish finu à chì una figura di furza di sabbia.

Duck with patatoes in foil in u fornu

Ingredients:

Preparazione

Aghju prupone una ricetta interessante è simplice per fugliale di pate in u fornu in filu. Allora, a carcassa hè robba in bagnu, secca cù una spugna fora è internu di u condironu. L'agliu hè struitu, sfruttu cù una stampa, stufa cù questa mutazione di avangui è purcina quarchi ora, mette in a frigorifera. A cipolla hè stata trattata, cut big, è e patate sò puliti è tagliate in fette. Imbulighjate i vegetali in una puchina, staghjone cù spices è sprinkle cù l'arbeji sicondu cum'è vulete. Ripiglià l'ànecce auropeu cù pezzi di vegetale è l'arragnu in filu. Spread the workpiece in una cunfiglia di furna è aghjunghjia in un forru precuvenu à una temperatura di 185 gradi per 2 ora. 15 minuti d'avè u pane hè prestu, rinfurzà cù cura l'avè, à scopra è marronu finu à chì una bella caprina hè furmata in l'apertu.