Pasta Cake

Tagliolini pastas - una delicia francese delicata, fatta nantu à a basa di amanduli in bocca è amatu assai di i gastrunomi è dolci di u mondu. In cunnessione cù a popularità creativa, truvà una manciata d'amandula nantu à i stale di e pasticceria ùn hè micca una tastera difficili, ma u costu di desserta spessu spetta contru a so qualità. Dopu tuttu, una pasta verita ùn pò micca tollerà a pressa cù quale sò generalmente cunfisaria coccia, pruvatu à cumprà i cumplimenti di i cunsumatori. Per ùn ùn gastru soldi senza simplicità è per piace à a famiglia cù e pasticceria francese, piglià assai sforzi, ma u risultatu hè sempre valutate.

Cume fassi pastici?

Macaroni - cunfile è pasticci "capricci", a tecnulugia di a coccia chì hà assai "pinseri", a principali di quale avemu da discutiri sussegwentement.

  1. U primu, sè vo vulete vire una parte di postrilla nantu à a vostra tavola, è micca in un cummerciu di basura, avete ricordu di una regula: observe a proporzioni. Pusà rigurosamente a ricetta, è mediteva accurately tutti l'ingredienti, l'opzione ideali hè l'utilizazione di scala di cucina.
  2. I Proteini per a caratteristica avissiru esse preparatu in anticipu, sdividitu da i vitreghji è andendu in a fria di 2-3 ghjorni. Allora sò più fàciule per vindà è megliu mantene a forma.
  3. Un'altra cosa: a farina d'amandula hè unu di i ingredienti principali chì hè necessariu d'utilizà l'amandula crua senza a pelle (per a limpieza, i casci sò stati manteni in acqua di furore) per 1 a 3 minuti, finu à chì a pelle addiventanu), chì deve esse in a farina cun u zuccaru finu è cun un mezcladoru o un cafe di cafè.
  4. Prima di a cucina, lascià a "brew" di cakes per 20-30 minuti à a temperatura di l'ambienti è solu dopu hà dichjaratu in un fornu ben calzu cun calefine uniforme.

Pasta pastissima - una ricetta complexa, ma avà capitu tutti i casti, ancu una mistress inexperienza pò purtà à a preparazione.

A ricetta basta per pasta macaroni francese

Ingredients:

Per macaroni:

Per a crema:

Preparazione

Per un pastellu ideale nantu à a volta di u papetu di furmagliu, discireghjani circhuli chì currispundenu à a grandezza di a castagna cù indentazione 2 cm in distanza.

L'amenda hè scurada cù u zuccherinu finu à a maximita uniformità possibbili. In un tastu, vittite u biancu, sgummate u zuccheru (1 cuchjelle à u mumentu prima di dissoluzione). Cumprà ghjevule hè necessariu finu à chì a massa di zucchero di ovo è fugliale è fustu, cù piumi bianchi. Quandu a basa cunta bona, pudete metterà u extracte di vainilla è di tinti.

Ora hè u tempu d'aghjunghje a farina d 'amandula - a mità di u tutale, trà a prutezione batte cù una spatula di silicone. Averanu quantità di curazione, altri, a desserta perderà massa aria, è, in fine, piglià un pastele di zuccheru invece di un licore merengue.

L'ultimu passu hè di cunghjunamentu, induve cù a spatula di silicone a massa di l'amandula di uovo hè amatu cù amma di i canteri à u centru, da l'internu à a superficie. A cunzistenza di pastellanza hè chjamata "lava liquid" da analogia, per quessa, hè abbastanza simplice per elogni cunvinzioni nantu à a preparazione di a basa di desserta.

U futu pasture di pasta d'amandula hè furmatu cù una sacchetti di cunfettu cun un fasciu konvenzionale cun intagliu, si ùn avete micca unu, utili un schedariu, o un saccu di plastica prima di taglià a so corner.

Quandu i pasticcii sò furmati, lasciate durante 15-30 minuti o finu à chì a so superficia hè stata fugliata da una crosta di luce chì ùn deve cumpagnie à u dettu quandu tocca.

Avà fermu di mandà li pasticci di pasta francese à u fornu durante 15-20 minuti à 180 °. Cuntene chì a superficia di u pastellu ùn hè micca diventata, ma solu fermamente è bè cessatu.

Quandu i tanniculi sò chjudi, sò sbagliati cù una crema di u zuccherinu bianchi è a mantra. Bon appetit!