Eggplants with greens

L'allevanti sò assai utili è frutti savagheddi chì ponu coltu per u invierno in diversi maneri. Eccu alcuni ricetti per l' asciuvante di cucina per l'inguernu .

Ogni tipu d'brunetta hè adattatu per a racoltazione, ma hè megliu d'elegà frutti senza difetti di circa appressu à u listessu grandore di a fine di natura.

E staggettini saliti cù l'agliu è verdi in oliu - una ricetta tradutta

Ingredients:

Preparazione

L'altaggini sò stati sgugliati in acqua salciamente liggiti per 5-8 minuti cù un debite. Fusionemu l'acqua è l'enfurecate, postu chì aghjustemu e cimi cù i pedicels. Ogni brunetta da u fini hè cutucatu longu, ma micca à a fine, ma da 2/3-3 / 4 durata.

Avemu bisognu dùie grandi pannelli di corta di lignu. Pigliemu una di e fugliali nantu à u borde di a tavula (cù una spedizione da u filu per 1-2 centimetri), da u parte à upposta sottu à u filu di a tavola piacchulevamu un ughjettu, perciò chì ci hè una piccula falda per sguassà i liquidi chì emananu da l'arghjentu cociutu. Pudemu l'aloggini cottu nantu à a tavula cù u cut cutu finu à u percorsu falonu, è da sopra l'altri ponu piglià un altru pranzu è pressu cun l'oppressione. Pudemu a pelvis sottu a freccia di a tavula è l'abbanduneghja durante 1-2 ore.

À quandu l'albergue sò pronti, avemu bisognu à l'agliu cù una piccula cantina di salinu à u ritmu di 1-2 denticulles + 1 pinch di sal per 1 brunetta. Verbi picculi finamente è mischiati cù l'aglutinazione fugliale (pudete applicà una licenziale). I stalchi di l'aneto seranu intrecciati in l'acqua furiosa chì fogghjera (ghjuvanotti sò in u numiru d'algieri).

Quandu u liquidu di l'alogerdi cissonu di passà activu, avemu omoccule cume cun una piccula cantata (1-2 tsp) di pasta di salata d'oliu d'aziende virtuali. A fini di u zirofù u fiouvule hè posta à l'incisione è avemu attaccatu (attraversà) in ogni frutta.

À u fondu di un uttellu di ceramica o di vetru, o simpliciamente un vellu pocu chjucu chjardu senza chips, pudeti esse chjappu di e foglie lavande d'arghjentu, quarchi è ciliegia, è in sopra à pusatu cù a massa di brunetta d'aziende verde. Fate a capa cù oliu è si spargiu u prossimu. Quandu u pan hè chjucu quasi a cima, piacenu l'oliu per chì l'osteria hè stata quasi immersa. Ùn ponu nantu à a tappa da una paneta di diàmitru più minore. È aghjunghjemu nantu à e pediculesi purti purivi per oppressione. Coperta u panu cun una tappa in grandezza (chì nunda nudda superfluous in ùn hè micca ghjustu) è pustate in a cantina o in a loggia videndu. Done in una settimana, è pudete guardate finu à a primavera, piglià l'alogerdi comu bisognu. Un platu excelente à patate è carne.

Ova d'aluberi cù u pumadoru, l'erbe è l'agliu

Ingredients:

Preparazione

Tagliate l'alogerdi in i circondi è aghjunghjenu in un pappatente di acqua fridda per 10 minuti, sguassate l'acqua. U pumu è a cipolla, anch'elli incisu in lochi. Pudemu in u vetru sterile stanciatu (micca più di 1 litru) u primu l'agliu, piccante piccatu rosu è spezia, è in cima - capas - circles d'alogerdi, cipudine è tomate.

Facemu un marinade caldo. Furmà l'acqua, dissolve u salinu è fretu durante 2-3 minuti. Scambià u calore è pour oliu è l'acitu à u marinatu. Pour this mixture in canni cù e prugne è u tomate. Scambià i tappe sterili, trasversalà e coguanu cun una manta antica.